[SFML] baza, sieć
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-23 13:11
Linga Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] baza, sieć » 2012-10-17 23:52:23 Siemka, trochę programuje w C++ i jak każdy chcę czegoś więcej więc proszę o pomoc. Mam kilka pytań na które chciałbym byście udzielili mi odpowiedzi: 1. Jak połączyć się z poziomu C++z bazą MySQL? Wiem, że jakieś connectory są ale nie mogę tego znaleźć z opisem jak to zaimplementować 2. wykorzystać biblioteke socket z SFML czy lepiej czegoś innego sie uczyć np. WinSOCK'a
Naprawdę niech ktoś poświeci mi troszkę czasu, pozd. |
|
Mrovqa |
» 2012-10-18 08:13:20 Do czego Ci potrzebna taka biblioteka? Co chcesz konkretnie zrobić? Grę czy tylko połączyć się z bazą MySQL? |
|
Linga Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-18 18:21:33 tak prosta gra, chdozenie ludzikiem po scrolowanej mapie, prosta animacja. Chce by pobieral z bazy położenie gracza. A jeśli chodzi o sieciówke to wiadomo komunikacja klient->serwer, troszke o winsock znalazłema le czy jego się nadal używa czy lepiej coś innego |
|
DejaVu |
» 2012-10-18 18:35:48 To użyj biblioteki SQLite skoro i tak chcesz do komunikacji sieciowej korzystać z WinSock. MySQL to najgorszy możliwy wybór, bowiem licencja Twojej aplikacji z automatu musi być GPL (czytaj: otwarte źródła). |
|
Linga Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-18 19:02:06 ja sie pytam was czego użyć do komunikacji sieciowej podałem tylko winsock jako przykład bo troszke o tym materiału jest
edit. albo inaczej czego użyli byście do komunikacji ze serwerem i siecią? baza SQLite a dalej. Czego się teraz używa? |
|
Linga Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-23 10:48:03 Jak skonfigurowac code::blocks by bibliotek mysql.h śmigała. |
|
DejaVu |
» 2012-10-23 13:11:48 |
|
« 1 » |