Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Tekstura ,na której można rysować

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-22 07:31
Autor Wiadomość
aimo6
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Tekstura ,na której można rysować
» 2012-10-18 19:04:19

Witam


Mój problem polega na tym, że chciałbym stworzyć czym można się posługiwać jak sprite'ami,
ale także można na tym rysować inne sprite'y.

Do czego mi takie coś potrzebne? Chciałbym stworzyć ogólną grafikę postaci, na której wyświetlał bym sprite'y bronie, zbroje,
itp. Potem swobodnie obracał bym ją zgodnie z kierunkiem ruchu.

przejrzałem dokumentację i nic nie znalazłem.

sf::Viev+sf::RenderTexture prawie się nadają. nie ma w nich jednak możliwości edycji lokalizacji,
w której miała by być wyświetlana postać .

Ktoś ma pomysł jak to zrobić?
P-67049
DejaVu
» 2012-10-19 13:28:10
Coś mi się tak wydaje, że powinieneś przepisać swojego posta od zera, bo obecnie wygląda tak, jakby został przepuszczony przez jakiś translator z arabskiego na polski... wybacz, ale jeżeli chcesz, aby ktoś Ci pomógł to zadawaj krótkie i jasne pytania, a nie polecisz zlepkiem chaotycznych wyrazów i uważasz, że wszystko jest okej.
P-67069
ison
» 2012-10-19 14:46:47
sf::RenderTexture tez mozesz sie poslugiwac jako sprite, po prostu musisz utworzyć sprite'a z jego texturą
C/C++
sf::RenderTexture fbo;
sf::Sprite spr( fbo.getTexture() );
P-67073
aimo6
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-22 07:31:33
@ison

dzięki, nie wpadłem na to.
temat chyba można zamknąć.
P-67264
« 1 »
  Strona 1 z 1