Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Jeden sprite z kilku tekstur

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-29 22:14
Autor Wiadomość
BasTekpew
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Jeden sprite z kilku tekstur
» 2012-10-29 21:48:44
Witam,

Chciałbym się zapytać czy da się w SFML 2.0 zrobić tak żeby w funkcji składać jeden sprite powiedzmy dla przykładu 32x34 px z czterech różnych obrazków załadowanych do sf::texture albo sf::image? Próbowałem do tego dojsć ale jakoś nie mogę tego znalexć.
P-67965
DejaVu
» 2012-10-29 22:02:34
Opcja pierwsza: rysować cztery sprajty.
Opcja druga: napisać klasę, która zrealizuje Twój plan na poziomie instrukcji OpenGL-a.
P-67966
Houston
» 2012-10-29 22:14:59
P-67967
« 1 »
  Strona 1 z 1