[sfml 2.0] Joystick używanie analogu
Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-02 19:22
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[sfml 2.0] Joystick używanie analogu » 2012-11-02 18:31:09 mam małe pytanie...
bo zauważyłem że w sfml jest obsługa pada więc trochę to testuję ... no i teraz jest taki problem że nie wiem jak użyć(włączyć analog)(prawa oś)
zauważyłem że jest opcja do sprawdzania czy oś istnieje i na moim padze jest oś X,Y,Z,R
tylko teraz jak pobrać dane z osi z i r gdy gałka analogu działa jak przyciski (A,B,Y,X)lub(1,2,3,4);
A teraz po polsku; Jak włączyć w SFML analog w padzie aby można było pobrać dane z osi innych niż x i y |
|
DejaVu |
» 2012-11-02 18:37:31 Zaglądałeś do dokumentacji? Ona raczej opisuje obsługę Joysticka... |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-02 18:40:36 tam jest tylko jak się sprawdza czy oś istnieje i jak się jej używa więc:
sprawdziłem czy mam osie (X, Y, Z ,R) mam,
i teraz pobieram dane z osi x i y no i dostaje pobieram dane z osi z i r i nie dostaję
nie wiem jak te osie się pobiera |
|
DejaVu |
» 2012-11-02 18:43:20 |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-02 18:46:41 no właśnie tego używam ale nic się nie dzieje dla z i r
dla osi x i y to działa |
|
DejaVu |
» 2012-11-02 19:01:57 Może jakiś bug SFML-a? Działają Ci wszystkie przyciski/osie joysticka w jakiejś istniejącej grze? Może rozchodzi się o złe drivery w systemie do obsługi joysticka, a nie o złe działanie SFML-a? |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-02 19:22:55 możliwe... na razie zastąpię sobie tę oś przyciskami |
|
« 1 » |