Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[sfml 2.0] Joystick używanie analogu

Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-02 19:22
Autor Wiadomość
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[sfml 2.0] Joystick używanie analogu
» 2012-11-02 18:31:09
mam małe pytanie...

bo zauważyłem że w sfml jest obsługa pada więc trochę to testuję ... no i teraz jest taki problem że nie wiem jak użyć(włączyć analog)(prawa oś)

zauważyłem że jest opcja do sprawdzania czy oś istnieje i na moim padze jest oś X,Y,Z,R

tylko teraz jak pobrać dane z osi z i r gdy gałka analogu działa jak przyciski (A,B,Y,X)lub(1,2,3,4);


A teraz po polsku;
Jak włączyć w SFML analog w padzie aby można było pobrać dane z osi innych niż x i y
P-68244
DejaVu
» 2012-11-02 18:37:31
Zaglądałeś do dokumentacji? Ona raczej opisuje obsługę Joysticka...
P-68248
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-02 18:40:36
tam jest tylko jak się sprawdza czy oś istnieje i jak się jej używa więc:

sprawdziłem czy mam osie (X, Y, Z ,R) mam,

i teraz pobieram dane z osi x i y no i dostaje
pobieram dane z osi z i r i nie dostaję

nie wiem jak te osie się pobiera
P-68249
DejaVu
» 2012-11-02 18:43:20
P-68250
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-02 18:46:41
no właśnie tego używam ale nic się nie dzieje dla  z i r

dla osi x i y to działa
P-68252
DejaVu
» 2012-11-02 19:01:57
Może jakiś bug SFML-a? Działają Ci wszystkie przyciski/osie joysticka w jakiejś istniejącej grze? Może rozchodzi się o złe drivery w systemie do obsługi joysticka, a nie o złe działanie SFML-a?
P-68254
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-02 19:22:55
możliwe... na razie zastąpię sobie tę oś przyciskami
P-68261
« 1 »
  Strona 1 z 1