[SFML 1.6] Co robi sf::Window::SetIcon?
Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-03 01:03
starter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 1.6] Co robi sf::Window::SetIcon? » 2012-11-02 22:35:36 Witam, mam pytanie. Jak używać funkcji sf::Window::SetIcon? Czy działa ona tak jak myślę, czyli ustawia ikonkę na pasku tytułu? Da się ustawić tam obraz *.ico?
Dziękuję za pomoc :) |
|
DejaVu |
» 2012-11-02 23:31:16 Trudno sprawdzić...? :) |
|
starter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-03 00:56:07 Tylko właśnie nie wiem jak, bo ta funkcja przyjmuje jakieś dziwne argumenty; void sf::Window::SetIcon( unsigned int Width, unsigned int Height, const Uint8 *Pixels ). Co one znaczą? W dokumentacji niezbyt dokładnie opisali. |
|
DejaVu |
» 2012-11-03 01:02:58 To sprawdź w dokumentacji SFML 2.0 (ona jest dokładniejsza). Po nazwach można jednak wnosić, że są to kolejno: szerokość, wysokość, piksele obrazka (ale nie wiadomo ilu bitowe). |
|
starter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-03 01:03:55 Coś znalazłem i powinno działać. Dzięki :) |
|
« 1 » |