Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 1.6] Co robi sf::Window::SetIcon?

Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-03 01:03
Autor Wiadomość
starter
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 1.6] Co robi sf::Window::SetIcon?
» 2012-11-02 22:35:36
Witam,
mam pytanie. Jak używać funkcji sf::Window::SetIcon? Czy działa ona tak jak myślę, czyli ustawia ikonkę na pasku tytułu? Da się ustawić tam obraz *.ico?

Dziękuję za pomoc :)
P-68303
DejaVu
» 2012-11-02 23:31:16
Trudno sprawdzić...? :)
P-68305
starter
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-03 00:56:07
Tylko właśnie nie wiem jak, bo ta funkcja przyjmuje jakieś dziwne argumenty; void sf::Window::SetIcon( unsigned int Width, unsigned int Height, const Uint8 *Pixels ). Co one znaczą? W dokumentacji niezbyt dokładnie opisali.
P-68309
DejaVu
» 2012-11-03 01:02:58
To sprawdź w dokumentacji SFML 2.0 (ona jest dokładniejsza). Po nazwach można jednak wnosić, że są to kolejno: szerokość, wysokość, piksele obrazka (ale nie wiadomo ilu bitowe).
P-68310
starter
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-03 01:03:55
Coś znalazłem i powinno działać.
Dzięki :)
P-68311
« 1 »
  Strona 1 z 1