[C++, WinAPI] ShellExecuteA was not declared in this scope
Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-03 19:40
starter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++, WinAPI] ShellExecuteA was not declared in this scope » 2012-11-03 17:17:31 Witam, piszę program w SFML 1.6 i potrzebuje w nim obsługi plików przez funkcje WinApp. Dołączyłem nagłówek windows.h i użyłem tej funkcji: ShellExecuteA( NULL, NULL, "coś.exe", kod[ 1 ].CodeTostring(), NULL, SW_SHOWNORMAL ); Niestety wyskoczył błąd jak w temacie. Pojęcia nie mam co jest nie tak. Szukałem, ale nic nie znalazłem. Proszę o pomoc. |
|
xevuel |
» 2012-11-03 17:31:47 |
|
starter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-03 18:18:01 Tam znalazłem tę funkcje. Co może być nie tak? //edit: A może trzeba cos w ustawieniach projektu zmienić? |
|
xevuel |
» 2012-11-03 18:37:38 Zerknij na Requirements. |
|
starter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-03 19:30:36 Dzięki za pomoc Nie wiem co było nie tak, ale coś zrobiłem i działa. :) Dzięki :) |
|
xevuel |
» 2012-11-03 19:40:02 To ja może jednak wyjaśnię, co trzeba zrobić... Zgodnie z tym, co pisze pod zakładką Requirements, należy dołączyć nagłówek Shellapi.h. |
|
« 1 » |