Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Pocięcie obrazka na kawałki

Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-11 16:15
Autor Wiadomość
bingo009
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Pocięcie obrazka na kawałki
» 2012-11-11 14:44:43
Witam was serdecznie, otóż piszę sobie grę w SFML2 i teraz pracuję nad klasą Map, która odpowiada za ładowanie i wyświetlanie mapy. Teraz mam taki problem. Mam załadowany obrazek w obiekcie klasy Texture. W nim są kafelki ułożone. Teraz muszę jakoś Powycinać te kafelki tak, aby każdy obiekt klasy Sprite miał jeden z nich. Czyli w obiekcie klasy Texture mam załadowany obrazek z 3 kafelkami koło siebie i mam 3 obiekty klasy Sprite i teraz muszę jakoś zrobić tak, aby każdy Sprite dostał po jednym kafelku.
P-68984
Apus
» 2012-11-11 15:14:27
Jeżeli masz sf::Texture z kilkoma kafelkami i chcesz przydzielić każdemu sf::Sprite jeden kafelek, to użyj
void sf::Sprite::setTextureRect( const IntRect & rectangle )
:
http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1Sprite.php#a3fefec419a4e6a90c0fd54c793d82ec2
P-68990
bingo009
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-11 16:15:55
Dzięki wielkie, problem rozwiązany.
P-68997
« 1 »
  Strona 1 z 1