Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[sfml 1.6, sfml 2.0] Odpowiednik instrukcji

Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-24 14:48
Autor Wiadomość
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[sfml 1.6, sfml 2.0] Odpowiednik instrukcji
» 2012-11-24 13:44:33
Jak w SFML 1.6 zrobić coś takiego jak na listingu ponizej?

C/C++
sf::Clock loopClock;
float accumulator = 0;

accumulator += loopClock.restart().asSeconds();
P-69791
krzyk
» 2012-11-24 13:56:58
Chyba coś takiego
C/C++
sf::Clock loopClock;
float accumulator = 0;

accumulator += loopClock.GetElapsedTime();
loopClock.Reset();
P-69792
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-24 14:22:30
Czy to jest jedyny sposób?
P-69796
krzyk
» 2012-11-24 14:39:28
Nie mam SLML 1.6 więc nie mogę sprawdzić.
Jakiś problem z moim przykładem?
P-69797
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-24 14:43:23
Przykład jest dobry tylko moja funkcja (animacja) nadal nie chce działać tak jak bym sobie tego życzył:(
P-69798
krzyk
» 2012-11-24 14:48:22
Mała poprawka
C/C++
sf::Clock loopClock;
float accumulator = 0;

accumulator +=( int ) loopClock.GetElapsedTime();
loopClock.Reset();

//EDIT
Sory,bezsensu ta poprawka.
P-69799
« 1 »
  Strona 1 z 1