[sfml 1.6, sfml 2.0] Odpowiednik instrukcji
Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-24 14:48
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[sfml 1.6, sfml 2.0] Odpowiednik instrukcji » 2012-11-24 13:44:33 Jak w SFML 1.6 zrobić coś takiego jak na listingu ponizej? sf::Clock loopClock; float accumulator = 0;
accumulator += loopClock.restart().asSeconds();
|
|
krzyk |
» 2012-11-24 13:56:58 Chyba coś takiego
sf::Clock loopClock; float accumulator = 0;
accumulator += loopClock.GetElapsedTime(); loopClock.Reset();
|
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-24 14:22:30 Czy to jest jedyny sposób? |
|
krzyk |
» 2012-11-24 14:39:28 Nie mam SLML 1.6 więc nie mogę sprawdzić.
Jakiś problem z moim przykładem? |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-24 14:43:23 Przykład jest dobry tylko moja funkcja (animacja) nadal nie chce działać tak jak bym sobie tego życzył:( |
|
krzyk |
» 2012-11-24 14:48:22 Mała poprawka
sf::Clock loopClock; float accumulator = 0;
accumulator +=( int ) loopClock.GetElapsedTime(); loopClock.Reset();
//EDIT
Sory,bezsensu ta poprawka.
|
|
« 1 » |