[SFML 2.0] System czasteczek po raz kolejny
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-01 13:46
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] System czasteczek po raz kolejny » 2012-11-27 22:19:28 Chcialbym tylko sie zapytac, czy idea tego co robie jest dobra: Stworzylem sobie dwie klasy ParticleSystem oraz Emiter. ParticleSystem- to klasa odpowiedzialna za zachowanie sie czasteczki. Emiter- natomiast tutaj tworze czasteczki i je wyswietlam, wyglada to mniej wiecej w ten sposob class Emiter { vector < ParticleSystem > Particle; sf::RectangleShape Shape; int max; public: Emiter() { max = 300; } void update() { if( Particle.size() < max ) Particle.push_back( ParticleSystem() ); for( int i = 0; i < Particle.size(); i++ ) { Shape.setPosition( Particle[ i ].move_x, Particle[ i ].move_y ); Window->draw( Shape ); } } };
CHcialbym abyscie tylko napisali czy wlasnie taka jest idea systemu czasteczek, jezeli nie to czy mozecie mnie nakierowac ;p Szukalem na internecie ale nie za bardzo zrozumialem calosc wiec postanowilem cos samemu wymyslic. Dziekuje za pomoc :) |
|
Mrovqa |
» 2012-11-28 20:03:46 |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-01 02:51:44 Mrowqa, wlasnie z tego pierwszego korzystalem te trzy pierwsze efekty udalo mi sie osiagnac niestety, ogien jest strasznie trudny nie potrafie tak dobrac kolorow zeby efekt byl taki jak na stronie. |
|
Mrovqa |
» 2012-12-01 13:46:52 Masz kod na stronie - możesz porównać. Jeśli nie w kodzie problem, to ten temat nie jest na temat :) |
|
« 1 » |