Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] System czasteczek po raz kolejny

Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-01 13:46
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] System czasteczek po raz kolejny
» 2012-11-27 22:19:28
Chcialbym tylko sie zapytac, czy idea tego co robie jest dobra:

Stworzylem sobie dwie klasy ParticleSystem oraz Emiter.

ParticleSystem- to klasa odpowiedzialna za zachowanie sie czasteczki.
Emiter- natomiast tutaj tworze czasteczki i je wyswietlam, wyglada to mniej wiecej w ten sposob

C/C++
class Emiter
{
    vector < ParticleSystem > Particle;
    sf::RectangleShape Shape; //Ksztalt czasteczki
    int max; //Maxymalna ilosc czasteczek
public:
    Emiter() {
        max = 300;
    }
    void update()
    {
        if( Particle.size() < max )
             Particle.push_back( ParticleSystem() );
       
        for( int i = 0; i < Particle.size(); i++ )
        {
            //Tutaj ustawianie parametrow Shape na podstawie obiektow Particle np...
            Shape.setPosition( Particle[ i ].move_x, Particle[ i ].move_y );
            Window->draw( Shape ); //Rysowanie czasteczki
        }
       
    }
   
};



CHcialbym abyscie tylko napisali czy wlasnie taka jest idea systemu czasteczek, jezeli nie to czy mozecie mnie nakierowac ;p Szukalem na internecie ale nie za bardzo zrozumialem calosc wiec postanowilem cos samemu wymyslic.

Dziekuje za pomoc :)
P-70026
Mrovqa
» 2012-11-28 20:03:46
P-70085
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-01 02:51:44
Mrowqa, wlasnie z tego pierwszego korzystalem te trzy pierwsze efekty udalo mi sie osiagnac niestety, ogien jest strasznie trudny nie potrafie tak dobrac kolorow zeby efekt byl taki jak na stronie.
P-70196
Mrovqa
» 2012-12-01 13:46:52
Masz kod na stronie - możesz porównać. Jeśli nie w kodzie problem, to ten temat nie jest na temat :)
P-70202
« 1 »
  Strona 1 z 1