[SFML 1.6]Ładowanie map TILED .tmx do gier
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-18 19:44
Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 1.6]Ładowanie map TILED .tmx do gier » 2012-12-18 17:34:31 Witam szukam w necie ... już troche czasu , jakiś informacji na temat ładowania plików .tmx (mapy do gry) i w ogole o tworzeniu ich, ale niestety nie moge trafić na jakieś konkrety dla takiego "myślącego inaczej i wolniej" człowieka jak ja. Mam gotową mape... mam nawet cały kod gry;) ale jest on za skomplikowanie zapisany dla mnie jako raczkującego w tej dziedzinie informatyki.
Wiem że trzeba użyć TINYXML ale jak i co to już zagadka dla mnie... Jakby ktos mógł napisać troche.... jakiś kurs rzucić byłbym bardzo wdzięczny |
|
SeaMonster131 |
» 2012-12-18 17:40:05 |
|
Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-18 19:40:40 Dzieks... czyli wszystko musze sam napisac... myślałem żę ona poprostu sie wczyta;) bez zbędnych pitoleń.. ale tak dobrze być nie może;)) i tak jest łatwo napisane;p bede miał czas to sie wezme... wracam do kafelków. |
|
m4tx |
» 2012-12-18 19:44:17 Dzieks... czyli wszystko musze sam napisac... myślałem żę ona poprostu sie wczyta;) bez zbędnych pitoleń.. |
Z tego co wiem to Tiled jest przeznaczone na Javę i to właśnie "po prostu się wczyta bez zbędnych pitoleń" :P |
|
« 1 » |