Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 1.6]Ładowanie map TILED .tmx do gier

Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-18 19:44
Autor Wiadomość
Menos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 1.6]Ładowanie map TILED .tmx do gier
» 2012-12-18 17:34:31
Witam szukam w necie ... już troche czasu , jakiś informacji na temat ładowania plików .tmx (mapy do gry) i w ogole o tworzeniu ich, ale niestety nie moge trafić na jakieś konkrety dla takiego "myślącego inaczej i wolniej" człowieka jak ja. Mam gotową mape... mam nawet cały kod gry;) ale jest on za skomplikowanie zapisany dla mnie jako raczkującego w tej dziedzinie informatyki.

Wiem że trzeba użyć TINYXML ale jak i co to już zagadka dla mnie...
Jakby ktos mógł napisać troche.... jakiś kurs rzucić byłbym bardzo wdzięczny
P-71382
SeaMonster131
» 2012-12-18 17:40:05
P-71383
Menos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-18 19:40:40
Dzieks... czyli wszystko musze sam napisac... myślałem żę ona poprostu sie wczyta;) bez zbędnych pitoleń.. ale tak dobrze być nie może;)) i tak jest łatwo napisane;p bede miał czas to sie wezme... wracam do kafelków.
P-71387
m4tx
» 2012-12-18 19:44:17
Dzieks... czyli wszystko musze sam napisac... myślałem żę ona poprostu sie wczyta;) bez zbędnych pitoleń..
Z tego co wiem to Tiled jest przeznaczone na Javę i to właśnie "po prostu się wczyta bez zbędnych pitoleń" :P
P-71388
« 1 »
  Strona 1 z 1