Po najchenaiu myszką na obszar nie usuwa grafiki
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-29 11:55
marcin107 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Po najchenaiu myszką na obszar nie usuwa grafiki » 2012-12-28 10:03:57 Witam, jak zrobić, żeby wyświetlało obrazek(ramkę do menu) z pliku ramka.png tylko i tylko wtedy kiedy myszka znajduje się w danym zasięgu X,Y. Udało mi się zrobić, że się wyświetla ramka.png po najechaniu na obszar, ale nie umiem później tego wyczyścić... Proszę o pomoc. |
|
Mike148 |
» 2012-12-28 11:17:17 Ale w czym ? |
|
SeaMonster131 |
» 2012-12-28 14:17:56 while() { czyszczenie_ekranu(); wyswietlanie...(); if( mouse.x >= obiekt.x && mouse.x <= obiekt.x + obiekt.w && mouse.y >= obiekt.y && mouse.y <= obiekt.y + obiekt.h ) { wys_ramke(); } }
|
|
marcin107 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-28 19:58:56 Przepraszam, nie dopisałem chodzi o bibliotekę SFML. Czyli by to wyglądało jakoś tak? while() { App.Clear(); App.Display(); if( Input.GetMouseX() >= 514 && Input.GetMouseX() < 758 && Input.GetMouseY() >= 217 && Input.GetMouseY() < 256 ) { App.Draw( Sprite2 ); App.Display(); } }
|
|
Mrovqa |
» 2012-12-28 20:12:44 [cpp][/cpp] albo [code src="C++"][/code] |
|
kampar |
» 2012-12-28 20:21:53 Najpierw spróbuj sam czy to zadziała, a dopiero potem pytaj. |
|
marcin107 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-28 23:22:41 Jeśli zrobię to po prostu tak: while( App.GetEvent( Event ) ) { App.Clear(); App.Display(); if( Input.GetMouseX() >= 514 && Input.GetMouseX() < 758 && Input.GetMouseY() >= 217 && Input.GetMouseY() < 256 ) { App.Draw( Sprite2 ); App.Display(); } }
To mam migawkę przy każdym ruchu myszą. |
|
DejaVu |
» 2012-12-29 00:32:15 A czemu w pętli masz dwukrotne wywołanie metody Display? Kod należy pisać ze zrozumieniem... |
|
« 1 » 2 |