Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 1.6] Problem z uruchomieniem

Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-30 21:20
Autor Wiadomość
rubesom
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 1.6] Problem z uruchomieniem
» 2012-12-30 15:07:40
Cześć
Pobrałem sfml 1.6 i specjalnie do niego MV 2008. Wcześniej pracowałem na sfml 2.0 na MV 2010 ale przesiadam się na starszą wersje bo jest do niej więcej kursów. Zrobiłem wszystko tak jak na oficjalnej stronie sfml (podobnie robiłem do wersji 2.0 i wszystko działało). Przy kompilacji wyskakuje mi kilka błędów z których nic nie rozumiem:
...
1>Linking...
1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: virtual __thiscall sf::Window::~Window(void)" (__imp_??1Window@sf@@UAE@XZ) referenced in function _main
1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: void __thiscall sf::Window::Display(void)" (__imp_?Display@Window@sf@@QAEXXZ) referenced in function _main
1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: bool __thiscall sf::Window::IsOpened(void)const " (__imp_?IsOpened@Window@sf@@QBE_NXZ) referenced in function _main
1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: __thiscall sf::Window::Window(class sf::VideoMode,class std::basic_string<char,struct std::char_traits<char>,class std::allocator<char> > const &,unsigned long,struct sf::WindowSettings const &)" (__imp_??0Window@sf@@QAE@VVideoMode@1@ABV?$basic_string@DU?$char_traits@D@std@@V?$allocator@D@2@@std@@KABUWindowSettings@1@@Z) referenced in function _main
1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: __thiscall sf::VideoMode::VideoMode(unsigned int,unsigned int,unsigned int)" (__imp_??0VideoMode@sf@@QAE@III@Z) referenced in function _main
...

Co robię źle?
P-72376
Mrovqa
» 2012-12-30 15:30:18
Co robię źle?
To co jest napisane na stronie SFMLa.
Nie dodajesz libów do linkera. Sprawdziłem, na stronie SFMLa jest to napisane.
P-72378
rubesom
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-30 16:40:50
W poradniku jest tylko sfml-system.lib i tak też ustawiłem, preprocessor mam dynamic i dalej nie działa.
P-72388
Mrovqa
» 2012-12-30 16:51:38
SFML ma 5 libów - jeżeli korzystasz z konkretnych opcji, to powinieneś dodać odpowiednie liby. Przykład jest konsolowy, więc dlaczego wymagasz linkowania zbędnych bibliotek? Dodaj sfml-window.lib i ewentualnie sfml-graphics.lib (dla RenderWindow).
P-72391
rubesom
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-30 17:39:26
Liby jakie mam dodane:
  • sfml-system-d.lib
  • libGWEN-Renderer-SFML.a
  • libgwen.a
  • glaux
  • glu32
  • opengl32
  • comdlg32
  • gdi32
  • sfml-audio
  • sfml-graphics
  • sfml-window
  • sfml-network
  • sfml-system
  • sfml-main

Dalej nie działa, pokazuje się "1>LINK : fatal error LNK1181: cannot open input file 'libGWEN-Renderer-SFML.a'".
P-72396
Mrovqa
» 2012-12-30 21:16:43
To wywal ten plik z listy. Tobie wystarczą tylko 2 biblioteki - jedną masz, drugą Ci już wcześniej podałem, ale jakoś nie potrafisz jej poprawnie wpisać i na dodatek mieszasz wersje release z debug.
P-72451
DejaVu
» 2012-12-30 21:20:05
» Kurs SFML 2.0, C++Instalacja i konfiguracja dział kursu - konfiguracja omówiona dla SFML 2.0, ale dokładnie takie same kroki są wymagane w SFML 1.6.
P-72452
« 1 »
  Strona 1 z 1