[SFML 1.6] Problem z uruchomieniem
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-30 21:20
rubesom Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 1.6] Problem z uruchomieniem » 2012-12-30 15:07:40 Cześć Pobrałem sfml 1.6 i specjalnie do niego MV 2008. Wcześniej pracowałem na sfml 2.0 na MV 2010 ale przesiadam się na starszą wersje bo jest do niej więcej kursów. Zrobiłem wszystko tak jak na oficjalnej stronie sfml (podobnie robiłem do wersji 2.0 i wszystko działało). Przy kompilacji wyskakuje mi kilka błędów z których nic nie rozumiem: ... 1>Linking... 1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: virtual __thiscall sf::Window::~Window(void)" (__imp_??1Window@sf@@UAE@XZ) referenced in function _main 1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: void __thiscall sf::Window::Display(void)" (__imp_?Display@Window@sf@@QAEXXZ) referenced in function _main 1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: bool __thiscall sf::Window::IsOpened(void)const " (__imp_?IsOpened@Window@sf@@QBE_NXZ) referenced in function _main 1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: __thiscall sf::Window::Window(class sf::VideoMode,class std::basic_string<char,struct std::char_traits<char>,class std::allocator<char> > const &,unsigned long,struct sf::WindowSettings const &)" (__imp_??0Window@sf@@QAE@VVideoMode@1@ABV?$basic_string@DU?$char_traits@D@std@@V?$allocator@D@2@@std@@KABUWindowSettings@1@@Z) referenced in function _main 1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "__declspec(dllimport) public: __thiscall sf::VideoMode::VideoMode(unsigned int,unsigned int,unsigned int)" (__imp_??0VideoMode@sf@@QAE@III@Z) referenced in function _main ... Co robię źle? |
|
Mrovqa |
» 2012-12-30 15:30:18 To co jest napisane na stronie SFMLa. Nie dodajesz libów do linkera. Sprawdziłem, na stronie SFMLa jest to napisane. |
|
rubesom Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-30 16:40:50 W poradniku jest tylko sfml-system.lib i tak też ustawiłem, preprocessor mam dynamic i dalej nie działa. |
|
Mrovqa |
» 2012-12-30 16:51:38 SFML ma 5 libów - jeżeli korzystasz z konkretnych opcji, to powinieneś dodać odpowiednie liby. Przykład jest konsolowy, więc dlaczego wymagasz linkowania zbędnych bibliotek? Dodaj sfml-window.lib i ewentualnie sfml-graphics.lib (dla RenderWindow). |
|
rubesom Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-30 17:39:26 Liby jakie mam dodane: Dalej nie działa, pokazuje się "1>LINK : fatal error LNK1181: cannot open input file 'libGWEN-Renderer-SFML.a'". |
|
Mrovqa |
» 2012-12-30 21:16:43 To wywal ten plik z listy. Tobie wystarczą tylko 2 biblioteki - jedną masz, drugą Ci już wcześniej podałem, ale jakoś nie potrafisz jej poprawnie wpisać i na dodatek mieszasz wersje release z debug. |
|
DejaVu |
» 2012-12-30 21:20:05 |
|
« 1 » |