[SFML 2.0]Zamykananie się okna.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-03 16:41
kemsai Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0]Zamykananie się okna. » 2013-01-03 15:15:57 Witam. Problem ten niekoniecznie musi dotyczyć biblioteki jednak możeliwe ze przez nią mam kłopot. Otóż tworze mape 3 poziomową (X, Y, Z). if( !( GameMap = new Tile **[ widthX ] ) ) MyException( "Now enought space for map!" );
for( unsigned int i = 0; i < widthX; i++ ) { if( !( * GameMap = new Tile *[ heightX ] ) ) MyException( "Now enought space for map!" ); for( unsigned int j = 0; j < heightX; j++ ) { if( !( ** GameMap = new Tile[ floorsX ] ) ) MyException( "Now enought space for map!" ); } }
Tutaj nie ma żadnych błędów. Niestety gdy chcę się odnieść do takiej kratki takim oto sposobem i wywołać metode to się zamyka aplikacja: bool GameWorld::isTileAvaible( unsigned int x1, unsigned int y1, unsigned int z1 ) { if( x1 > width || x1 < 1 ) return false; if( y1 > height || y1 < 1 ) return false; if( z1 > floors || z1 < 1 ) return false; return true; }
void GameWorld::UpdateTile( unsigned int x1, unsigned int y1, unsigned int z1 ) { if( isTileAvaible( x1, y1, z1 ) ) GameMap[ x1 ][ y1 ][ z1 ].Update(); }
Próbowałem nawet wywołać po prostu GameMap[2][2][2.Update(); ale dzieje się to samo... od razu mówie że tworze mape o rozmiarach 500, 500, 4 |
|
kemsai Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-03 16:41:28 Źle tworzyłem tablice wielowymiarową. Przepraszam za kłopot. |
|
« 1 » |