Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0]Zamykananie się okna.

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-03 16:41
Autor Wiadomość
kemsai
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0]Zamykananie się okna.
» 2013-01-03 15:15:57
Witam.
  Problem ten niekoniecznie musi dotyczyć biblioteki jednak możeliwe ze przez nią mam kłopot.

Otóż tworze mape 3 poziomową (X, Y, Z).
C/C++
if( !( GameMap = new Tile **[ widthX ] ) )
     MyException( "Now enought space for map!" );

for( unsigned int i = 0; i < widthX; i++ )
{
    if( !( * GameMap = new Tile *[ heightX ] ) )
         MyException( "Now enought space for map!" );
   
    for( unsigned int j = 0; j < heightX; j++ )
    {
        if( !( ** GameMap = new Tile[ floorsX ] ) )
             MyException( "Now enought space for map!" );
       
    }
}

Tutaj nie ma żadnych błędów.
Niestety gdy chcę się odnieść do takiej kratki takim oto sposobem i wywołać metode to się zamyka aplikacja:
C/C++
bool GameWorld::isTileAvaible( unsigned int x1, unsigned int y1, unsigned int z1 )
{
    if( x1 > width || x1 < 1 )
         return false;
   
    if( y1 > height || y1 < 1 )
         return false;
   
    if( z1 > floors || z1 < 1 )
         return false;
   
    return true;
}

void GameWorld::UpdateTile( unsigned int x1, unsigned int y1, unsigned int z1 )
{
    if( isTileAvaible( x1, y1, z1 ) )
         GameMap[ x1 ][ y1 ][ z1 ].Update();
   
}
 
Próbowałem nawet wywołać po prostu GameMap[2][2][2.Update(); ale dzieje się to samo... od razu mówie że tworze mape o rozmiarach 500, 500, 4
P-72816
kemsai
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-03 16:41:28
Źle tworzyłem tablice wielowymiarową. Przepraszam za kłopot.
P-72824
« 1 »
  Strona 1 z 1