[SFML 2.0]Skalowanie
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-04 16:05
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0]Skalowanie » 2013-01-04 15:43:53 Problem: Mam sobie pasek życia... no i podczas skalowania on się dziwnie cofa bez powodu... Obliczam to tak:
LevelA_Tex.hp[ 0 ].loadFromFile( "Resources/_images/HUD/health.png" ); LevelA_Tex.hp[ 1 ].loadFromFile( "Resources/_images/HUD/health_bar.png" );
health[ 0 ].setTexture( LevelA_Tex.hp[ 0 ] ); health[ 1 ].setTexture( LevelA_Tex.hp[ 1 ] );
sf::Vector2f v2f = App.convertCoords( sf::Vector2i( 50, W_H - 30 ) ); health[ 0 ].setPosition( v2f ); health[ 1 ].setPosition( v2f );
health[ 0 ].setScale( hp / maxHP, 1.f );
|
|
RazzorFlame |
» 2013-01-04 15:56:22 Nie dajesz przypadkiem wczesniej setCenter? BTW. Po skalowaniu ponownie wywołaj metode setPosition na docelową pozycje. |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-04 16:05:03 Rozwiązało się: tekstura miała kanał alfa i w rzeczywistości była większa... |
|
« 1 » |