Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0]Skalowanie

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-04 16:05
Autor Wiadomość
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0]Skalowanie
» 2013-01-04 15:43:53
Problem:
Mam sobie pasek życia... no i podczas skalowania on się dziwnie cofa bez powodu...
Opis wstawianej grafiki
Obliczam to tak:
C/C++
// health to spritey
//sprite i texture:

// w zasobach gry:
LevelA_Tex.hp[ 0 ].loadFromFile( "Resources/_images/HUD/health.png" );
LevelA_Tex.hp[ 1 ].loadFromFile( "Resources/_images/HUD/health_bar.png" );

//w klasie:
health[ 0 ].setTexture( LevelA_Tex.hp[ 0 ] );
health[ 1 ].setTexture( LevelA_Tex.hp[ 1 ] );

//pozycja:
sf::Vector2f v2f = App.convertCoords( sf::Vector2i( 50, W_H - 30 ) );
health[ 0 ].setPosition( v2f ); //pasek
health[ 1 ].setPosition( v2f ); //"przykrywka paska"

//skala
// hp to obecna ilość hp gracza; maxHP wiadomo(chyba):
health[ 0 ].setScale( hp / maxHP, 1.f );
P-72891
RazzorFlame
» 2013-01-04 15:56:22
Nie dajesz przypadkiem wczesniej setCenter? BTW. Po skalowaniu ponownie wywołaj metode setPosition na docelową pozycje.
P-72893
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-04 16:05:03
Rozwiązało się: tekstura miała kanał alfa i w rzeczywistości była większa...
P-72895
« 1 »
  Strona 1 z 1