Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wyświetlanie gry w trybie OpenGL lub DirectX, co to znaczy?

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-04 20:21
Autor Wiadomość
mostrom
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Wyświetlanie gry w trybie OpenGL lub DirectX, co to znaczy?
» 2013-01-04 20:15:18
Witam! W większości gier, które znam, można w opcjach przełączyć OpenGL/DirectX. Co to znaczy? Programista musiał napisać 2 kody gry?
P-72926
DejaVu
» 2013-01-04 20:19:27
Aplikacja obsługuje renderowanie za pomocą biblioteki OpenGL oraz biblioteki Microsoft DirectX.  Gra jest jedna, sposób rysowania czegokolwiek w grze również jest jeden. Po prostu zapewne napisali dwa moduły do obsługi mechanizmów renderujących z interfejsem po którym oba moduły dziedziczą. Generalnie rzecz biorąc musiałbyś się wgłębić w dziedziczenie i metody wirtualne, abyś zrozumiał jak to mogło zostać napisane.
P-72928
MeGameOne
» 2013-01-04 20:21:59
Najlepsznym wyjściem jest użycie jakiegos silnika graficznego np.  Irrlicht i tam to nie byl by duzy problem.
P-72929
« 1 »
  Strona 1 z 1