Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 1.6] sf::Shape

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-09 20:42
Autor Wiadomość
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 1.6] sf::Shape
» 2013-01-09 16:18:14
Czy jest gdzieś rozpisana funkcja, która rysuje dany wielokąt mając dane pozycje wierzchołków ?

Znaczy się potrzebuje dokładnie tego samego co jest w SFML :) A po prostu nie mogę nigdzie tego znaleźć (szukałem tutaj: http://www.sfml-dev.org/documentation/1.6/classsf_1_1Shape.php i tutaj http://www.sfml-dev.org/documentation/1.6/Shape_8hpp_source.php, ale nie ma tu rozpisanej tej funkcji :< )
P-73454
kubawal
» 2013-01-09 16:20:43
klasa sf::ConvexShape
P-73456
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-09 16:28:10
To jest do SFML 2.0 ale i tak się przyda :)
P-73460
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-09 16:41:06
Bardziej mi chodzi o sam algorytm który wypełnia ten wielokąt kolorem - czyli dokładnie tak jak jest to napisane w SFML :) Po prostu na stronie u nich nie mogę tego znaleźć :<
P-73462
maly
» 2013-01-09 16:55:39
To robi OpenGL a nie programowa funkcja.
P-73465
crash
» 2013-01-09 17:02:00
Koledze chyba chodzi o to, jak algorytm jest zbudowany od środka. a jeśli jemu nie chodziło o to, teraz na pewno zacznie chodzić mi i już szukam :)
P-73467
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-09 17:07:05
Znaczy się w SFML można rysować te prymitywy ... no i niestety nie można "kopiować" tych prymitywów do obrazka (Image.copy() )
I dlatego chcę znać algorytm służący do wypełnienia tych prymitywów, aby samemu móc dodać coś takiego :)
P-73468
krzyk
» 2013-01-09 17:38:23
Flood fill i bardziej wydajny scanline fill ale i tak zajedziesz procesor wykonując to programowo.
To jest jeden z wielu powodów przejścia na SFML2.0 w którym jest sf::RenderTexture.
P-73470
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona