Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] pliki *dll

Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-26 12:39
Autor Wiadomość
Kopczak1995
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] pliki *dll
» 2013-01-13 13:54:01
Mam pytanie odnośnie plików *dll potrzebnych przy odpalaniu aplikacji w SFML'u. Czy da się je jakoś statycznie dodać tak samo jak pliki kompilatora? Czy w może jakikolwiek sposób, dzięki któremu nie będzie się bawiło w kopiowanie tego wszystkiego za każdym razem?
P-73797
Mrovqa
» 2013-01-13 14:05:26
Da się. Skompiluj sobie ze źródeł SFMLa jako static library, jednakże z tego co się orientuję (mogę się mylić) licencja SFMLa zabrania takiego wykorzystania tej biblioteki.
P-73799
Kopczak1995
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-13 16:45:06
Hmmm... Tylko jak dokładnie to zrobić? Bo pierwsza próba aż do czwartej się nie powiodły :P
Próbowałem dodawać tak jak te pliki GCC w opcjach projektu ale mi nie wychodziło... :(
P-73815
Mrovqa
» 2013-01-13 19:57:04
Hmmm... Tylko jak dokładnie to zrobić?
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
P-73843
DejaVu
» 2013-01-13 20:08:41
» Kurs SFML 2.0, C++ » Instalacja i konfiguracjaKonfiguracja SFML 2.0 (Code::Blocks) lekcja

Poczytaj sobie sekcję "Niezgodność bibliotek SFML z posiadanym kompilatorem" :)
P-73851
Kopczak1995
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-26 12:39:26
Dobra, zamykam. Stary temat, nie ma sensu, aby został w tym stanie :)
P-83942
« 1 »
  Strona 1 z 1