Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Dla początkujących programistów

Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-28 18:07
Autor Wiadomość
corthell
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Dla początkujących programistów
» 2013-01-13 21:43:34
Witam.

  Jestem początkującym programistą i od może przeszło pół roku studiuje książki, fora itp. i staram się pisać, utrwalając sobie zdobytą wiedzę. Mój poziom zaawansowania mógłbym określić tym, że kończę czytać (bardzo dokładnie!:) Symfonie C++ Standard Tom I + to co na forach i na kursie na tej www.
Jednak powiem szczerze, że ciekawiej by było (tak mi się wydaje :) gdybym mógł z kimś, kto też jest na podobnym poziomie zaawansowania i przez np. gg lub skype komunikować się w celu np. wspólnej analizy problemów, wymyślaniu sobie nawzajem zadań do rozwiązywania, wymiany uwag i poglądów na dany temat, który aktualnie np. poznajemy. Wiem, że to może trochę dziwnie wyglądać :P, jednak ciekawi mnie taki sposób poznawania C++ .
W razie jeśli by znalazł się ktoś, kto pasuje podobnym zaawansowaniem do mnie to proszę o kontakt gg: 3922105

Pozdrawiam.
P-73869
DejaVu
» 2013-01-13 22:17:25
Wymyśl projekt (grę) jaką chciałbyś napisać i do dzieła :) Programowania nie da się nauczyć z książek (składnię można poznać oczywiście i książka się przydaje), ale trzeba przede wszystkim dużo kodu pisać.
P-73873
corthell
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-14 10:29:56
No ale jak pisać jak się składni nie zna? :) Myślę, że na początek nie ma nic lepszego od dokładnego poznania i zrozumienia mechaniki C++ a dopiero później rozwiązywać problemy w stylu np. "ten program ma robić to, to i to... aha... czyli to zrobię tą funkcją a do drugie taką i później przy pomocy tych dwóch zrobi się tą trzecią..." :) A jeżeli chodzi o kompana w poznawaniu C++ to dalej myślę, że byłoby dużo ciekawiej i prościej bo zawsze co dwie głowy to nie jedna... no ale to tylko moja skromna opinia :).
P-73896
DejaVu