Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML/c++] Program działa podczas debugowania - normalnie wywala

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-19 16:37
Autor Wiadomość
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML/c++] Program działa podczas debugowania - normalnie wywala
» 2013-01-18 23:40:40
Gra, którą stworzyłem po kilkunastu sekundach wywala (menadżer zadań pokazuje ciągły wzrost pamięci Ram).
Lecz gdy odpaliłem tą grę przez debuggera to ... problem zniknął O.o

Mógłby ktoś mi wytłumaczyć skąd się bierze ta różnica ?

Oraz czemu pamięć Ram wykorzystywana przez program zwiększa się stopniowo coraz bardziej (przy normalnym włączeniu) - na 99% nie mam żadnej zmiennej/żadnego obiektu tworzonego co obrót pętli.

Ewentualnie jak będzie potrzebny kod to również go tu zamieszczę.

Edit. Ten temat bardziej dotyczy tego -> Czemu w trybie debugowania działa, a przy odpaleniu normalnym (przez .exe lub zaraz po kompilacji) nie działa :<
P-74350
SeaMonster131
» 2013-01-19 11:14:45
na 99% nie mam żadnej zmiennej/żadnego obiektu tworzonego co obrót pętli.
To może wczytujesz w pętli np obrazki jakieś ?
P-74379
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-19 12:52:20
Zauważyłem teraz, że to:
C/C++
okno.clear( sf::Color( 0, 0, 0 ) );
okno.draw( przycisk[ 0 ] );
okno.draw( przycisk[ 1 ] );
okno.draw( przycisk[ 2 ] );
okno.display();

Jest przyczyną problemu ... tylko nie rozumiem dlaczego O.o

Jak dla mnie jest to zwykłe wyświetlenie czarnego ekranu i na nim 3 białych prostokątów (które zostały stworzone poza pętlą)

Jak usunę rysowanie tych 3 przycisków to pamięć ram nadal się zwiększa (o 4KB co sekundę), lecz wywala trochę później.

PS SFML 2.0 - na 1.6 nie miałem takich problemów.

P-74386
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-19 16:26:51
Problemem był brak obsługi zdarzeń (nie sądziłem, że przez coś takiego może program wywalać O.o).

Jednak nadal chciałbym się dowiedzieć dlaczego w debugerze wszystko działało tak jak powinno ?
P-74404
DejaVu
» 2013-01-19 16:37:48
No bo w release nie ma całej masy gruzu w kodzie i wykonuje się przez to szybciej.
P-74406
« 1 »
  Strona 1 z 1