Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Grafika 3D, Wymagania cd. programisty.

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-20 22:35
Autor Wiadomość
MordiJC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Grafika 3D, Wymagania cd. programisty.
» 2013-01-20 21:26:54
Witam.
Mam pytanie. Jakie są wymagania cd. programisty, żeby mógł programować grafikę 3D? (DirectX, OpenGL, ...)
Chodzi mi między innymi i wymagania cd. poziomu matematyki, geometrii?
Czy muszą być na poziomie studiów, czy liceum wystarczy?
P-74521
pekfos
» 2013-01-20 21:34:45
Wystarczy dobry kurs DirectX/OpenGL/.. .
Może się przydać trygonometria i przekształcenia macierzy.
P-74522
MordiJC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-20 21:42:27
Trygonometrię i przekształcenia będę miał w 2-3 klasie dopiero. Przynajmniej tak mi się zdaje, bo powinno być w programie.
Możesz polecić jakiś kurs DX?
Aktualnie mam taki: http://charibo.wordpress.com/kurs-direct3d/
No chyba, że zamierzacie napisać własny na portalu, z czego bym się ucieszył :D
P-74523
Savail
» 2013-01-20 22:01:52
Nie uczyłem się jeszcze programować 3D ale mam dobre wspomnienia z nauki DirectX'a z tej strony: www.toymaker.info i napewno to tutaj najpierw zajrzę gdy przyjdzie czas na 3D :). Więc jeśli angielski ci nie przeszkadza to polecam.
P-74524
Elaine
» 2013-01-20 22:15:05
Trygonometrię i przekształcenia będę miał w 2-3 klasie dopiero. Przynajmniej tak mi się zdaje, bo powinno być w programie.
Przekształceń na macierzach, czyli tych przydatnych do grafiki, w programie nie ma. Na szkołę nie licz, dokształcaj się sam.
P-74527
MordiJC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-20 22:16:32
Robię to cały czas :D
Dzięki za podpowiedzi. Na tym forum można liczyć na ludzi.
P-74528
DejaVu
» 2013-01-20 22:35:18
Zerknij sobie na ogłoszenia pracy - wiele ogłoszeń związanych z grafiką wymaga OpenGL ES czy coś podobnego - ogłoszenia pracy są dobrym źródłem informacji na temat technologii, jakie firmy wykorzystują.
P-74529
« 1 »
  Strona 1 z 1