Grafika 3D, Wymagania cd. programisty.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-20 22:35
MordiJC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Grafika 3D, Wymagania cd. programisty. » 2013-01-20 21:26:54 Witam. Mam pytanie. Jakie są wymagania cd. programisty, żeby mógł programować grafikę 3D? (DirectX, OpenGL, ...) Chodzi mi między innymi i wymagania cd. poziomu matematyki, geometrii? Czy muszą być na poziomie studiów, czy liceum wystarczy? |
|
pekfos |
» 2013-01-20 21:34:45 Wystarczy dobry kurs DirectX/OpenGL/.. . Może się przydać trygonometria i przekształcenia macierzy. |
|
MordiJC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-20 21:42:27 Trygonometrię i przekształcenia będę miał w 2-3 klasie dopiero. Przynajmniej tak mi się zdaje, bo powinno być w programie. Możesz polecić jakiś kurs DX? Aktualnie mam taki: http://charibo.wordpress.com/kurs-direct3d/ No chyba, że zamierzacie napisać własny na portalu, z czego bym się ucieszył :D |
|
Savail |
» 2013-01-20 22:01:52 Nie uczyłem się jeszcze programować 3D ale mam dobre wspomnienia z nauki DirectX'a z tej strony: www.toymaker.info i napewno to tutaj najpierw zajrzę gdy przyjdzie czas na 3D :). Więc jeśli angielski ci nie przeszkadza to polecam. |
|
Elaine |
» 2013-01-20 22:15:05 Trygonometrię i przekształcenia będę miał w 2-3 klasie dopiero. Przynajmniej tak mi się zdaje, bo powinno być w programie. |
Przekształceń na macierzach, czyli tych przydatnych do grafiki, w programie nie ma. Na szkołę nie licz, dokształcaj się sam. |
|
MordiJC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-20 22:16:32 Robię to cały czas :D Dzięki za podpowiedzi. Na tym forum można liczyć na ludzi. |
|
DejaVu |
» 2013-01-20 22:35:18 Zerknij sobie na ogłoszenia pracy - wiele ogłoszeń związanych z grafiką wymaga OpenGL ES czy coś podobnego - ogłoszenia pracy są dobrym źródłem informacji na temat technologii, jakie firmy wykorzystują. |
|
« 1 » |