[SFML] SetFramerateLimit
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-23 18:08
Xynxyn Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] SetFramerateLimit » 2013-01-23 14:43:03 Aby gra działała na każdym komputerze tak samo wystarczy ta funkcja?(SetFramerateLimit) Oczywiście jeśli komputer nie uciągnie gry to nie będzie działać tak samo jak na dobrym kompie, ale ta gra ma BARDZO niskie wymagania. ;P |
|
Wasilek |
» 2013-01-23 15:47:02 Tak, ta funkcja wystarcza, aby ograniczyć prędkość aplikacji do danej ilości FPS (przynajmniej w SFML 2.0 - ale wątpię, aby była jakaś różnica) :) |
|
pekfos |
» 2013-01-23 18:08:52 SetFramerateLimit() wystarczy do prostej gierki. Na ogół stosuje się mniej prymitywne rozwiązania ;) |
|
« 1 » |