SFML 2 - kopiowanie sf::RenderTarget na glowne okno
Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-05 00:00
waxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML 2 - kopiowanie sf::RenderTarget na glowne okno » 2013-02-04 23:34:20 hej, krotkie pytanie - jak przerzucic to co drawuje do rendertargeta na ekran?
przegladalem dokumentacje/intellisensa ale nie moge cos dojsc jak to zrobic :( |
|
ison |
» 2013-02-04 23:41:33 Na pewno chodzi Ci o RenderTarget? Musisz po prostu w swojej metodzie draw w klasie, która dziedziczy po RenderTarget rysować to samo na ekran.
Jeśli chodziło Ci o RenderTexture to zawiera on metodę .getTexture() (przed korzystaniem z niej musisz wywołać .display() po zakończeniu rysowania po rendertexture) |
|
waxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-04 23:47:00 Hmm, tak, masz racje - chodzilo mi o RenderTexture Chyba cos zle kombinuje albo sam nie wiem.. RenderSurface.display(); sf::Sprite screen( RenderSurface.getTexture() ); screen.setPosition( 0, 0 ); App.draw( screen ); App.display(); App to okno, RenderSurface to moj obiekt RenderTexture |
|
DejaVu |
» 2013-02-04 23:48:49 |
|
waxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-04 23:49:57 Nie edit
nvm, nie robilem create w rendertexture
dzieki za pomoc |
|
ison |
» 2013-02-05 00:00:20 a co jest nie tak z tym kodem? |
|
« 1 » |