Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 2 - kopiowanie sf::RenderTarget na glowne okno

Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-05 00:00
Autor Wiadomość
waxx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML 2 - kopiowanie sf::RenderTarget na glowne okno
» 2013-02-04 23:34:20
hej, krotkie pytanie - jak przerzucic to co drawuje do rendertargeta na ekran?

przegladalem dokumentacje/intellisensa ale nie moge cos dojsc jak to zrobic :(
P-75742
ison
» 2013-02-04 23:41:33
Na pewno chodzi Ci o RenderTarget? Musisz po prostu w swojej metodzie draw w klasie, która dziedziczy po RenderTarget rysować to samo na ekran.

Jeśli chodziło Ci o RenderTexture to zawiera on metodę .getTexture() (przed korzystaniem z niej musisz wywołać .display() po zakończeniu rysowania po rendertexture)
P-75745
waxx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-04 23:47:00
Hmm, tak, masz racje - chodzilo mi o RenderTexture

Chyba cos zle kombinuje albo sam nie wiem..

C/C++
RenderSurface.display();
sf::Sprite screen( RenderSurface.getTexture() );
screen.setPosition( 0, 0 );
App.draw( screen );
App.display();

App to okno, RenderSurface to moj obiekt RenderTexture
P-75747
DejaVu
» 2013-02-04 23:48:49
» Kurs SFML 2.0, C++ » PodstawyWczytywanie tekstur i rysowanie sprajtów lekcja - czy tu nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie...? :)
P-75748
waxx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-04 23:49:57
Nie
edit

nvm, nie robilem create w rendertexture

dzieki za pomoc
P-75750
ison
» 2013-02-05 00:00:20
a co jest nie tak z tym kodem?
P-75751
« 1 »
  Strona 1 z 1