Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 1.6] Zmienne "rysowanie" obszaru.

Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-06 18:24
Autor Wiadomość
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 1.6] Zmienne "rysowanie" obszaru.
» 2013-02-06 15:00:05
Witam. Mam takie pytanie:
Chciałbym zrobić coś takiego jak kilka buforów z grafikami, które bym później nakładał na siebie. Czy takie cóś jest możliwe. Chodzi mi coś w stylu:
C/C++
sf::< Bufor > bufor;
bufor.Draw( jakiesobrazki );
//...
App.SetBuffer( bufor );
TZN nie o dokładnie taki kod mi chodzi, tylko coś na wzór tego.
P-75802
Mrovqa
» 2013-02-06 18:24:54
Przesiądź się na SFML 2.0 i renderuj do tekstury (sf::RenderTexture).
P-75813
« 1 »
  Strona 1 z 1