Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z kodem / Rysowanie linii

Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-08 13:15
Autor Wiadomość
Nester
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Problem z kodem / Rysowanie linii
» 2013-02-08 13:15:41
Witam serdecznie
Jestem początkującym w c++ , chociaż postanowiłem się wziąć za coś trudniejszego ostatnio do zrobienia
a mianowicie klasyczną grę wąż (Snake z noki :P) z pomocą tutoriala...
Udało mi się przerobić dosyć spory kawałek jednak napotkałem problem przy rysowaniu linii a mianowicie po wypisaniu parametrów w kodzie linia nie powstaje

Korzystam z programu dev c++ z dogranymi bibliotekami graphics.h i libbgi.a

link do tutoriala (odrazu mówię że strona może się długo ładować, przynajmniej tak jest w moim wypadku ;s)
http://www.cprogrammingreference.com/Tutorials /Games_Programming/Snake.php


C/C++
# include <graphics.h>
# include <stdio.h>

// Makro

#define LEFT 1
#define RIGHT 2
#define UP 3
#define DOWN 4

// Dane gry

int punkty;
int predkosc;

struct Snake_info {
    int dlugosc;
    int head_x;
    int head_y;
    int head_dir;
    int ogon_x;
    int ogon_y;
    int ogon_dir;
    int bend_x[ 1000 ];
    int bend_y[ 1000 ];
} Snake;



/* OD TEGO MOMENTU
------------------------------------------------------------------------------------
void initscreen ( )
     {
                int i;
                char scorestring [100];
                // rysowanie ścian
                setcolor (4);
                line (10,10,10,500);
                line (700,10,700,500);
                line (10,500,700,500);
                line (10,10,700,10);
                // wypisanie wyniku na ekranie
                sprintf (scorestring, "Wynik : %d", punkty);
                outtextxy (20,510,scorestring);
                // rysowanie weza
                for (int i = Snake.dlugosc; i>0; i--)
                {
                    putpixel (Snake.head_x-i,Snake.head_y,15);
                }
     }
--------------------------------------------------------------------------------------*/
void initgamedata()
{
    int i;
    Snake.dlugosc = 100;
    Snake.head_x = 200;
    Snake.head_y = 200;
    Snake.head_dir = RIGHT;
    Snake.ogon_x = Snake.head_x - Snake.dlugosc;
    Snake.ogon_y = Snake.head_y;
    Snake.ogon_dir = RIGHT;
    for( int i = 0; i < 1000; i++ ) // niema początkowego zgięcia
    {
        Snake.bend_x[ i ] = 0;
        Snake.bend_y[ i ] = 0;
    }
   
    punkty = 0;
    predkosc = 1000;
}



// Okno
int main()

{
    initwindow( 800, 600, "Snake 1.0" );
    getch();
    closegraph();
    return 0;
   
}
P-75937
« 1 »
  Strona 1 z 1