[c++] irrlicht (grafika 2D)
Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-17 19:39
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[c++] irrlicht (grafika 2D) » 2013-02-17 19:22:14 Witam po raz kolejny dzisiaj. Tym razem chcę zrobić interfejs. Wstawiać grafikę 2D potrafię ale co zrobić, żeby jakiś np. button zniknął. W grafice 3D to po prostu dajemy coś takiego: obiekt_3D->setVisible( false ); W grafice 2D powinno być jakoś podobnie, ale nic nie mogę wykombinować ani nic znaleźć. |
|
anonim |
» 2013-02-17 19:29:33 Nie znam się na Irrlicht, ale od biedy możesz zrobić 3-wymiarowe pudełko z malutką skalą na osi z i ustawić je prostopadle do ekranu. Na pewno jest lepszy pomysł ;) |
|
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-17 19:39:13 na pewno |
|
« 1 » |