Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[c++] irrlicht (grafika 2D)

Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-17 19:39
Autor Wiadomość
megatron
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[c++] irrlicht (grafika 2D)
» 2013-02-17 19:22:14
Witam po raz kolejny dzisiaj. Tym razem chcę zrobić interfejs. Wstawiać grafikę 2D potrafię ale co zrobić, żeby jakiś np. button zniknął.
W grafice 3D to po prostu dajemy coś takiego:
obiekt_3D->setVisible( false );
W grafice 2D powinno być jakoś podobnie, ale nic nie mogę wykombinować ani nic znaleźć.
P-76459
anonim
» 2013-02-17 19:29:33
Nie znam się na Irrlicht, ale od biedy możesz zrobić 3-wymiarowe pudełko z malutką skalą na osi z i ustawić je prostopadle do ekranu.
Na pewno jest lepszy pomysł ;)
P-76460
megatron
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-17 19:39:13
na pewno
P-76463
« 1 »
  Strona 1 z 1