Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

C++ Opengl Android

Ostatnio zmodyfikowano 2022-06-13 11:19
Autor Wiadomość
bbogdan1995
Temat założony przez niniejszego użytkownika
C++ Opengl Android
» 2022-06-05 18:34:44
Witam.
Posiadam wiedzę oraz jako takie doświadczenie w obu C++ oraz OpenGL. Chciałbym stworzyć aplikacje na smartphone z ich użyciem. Jak to zrobić? Apke chcę napisać od podstaw, bez użycia zewnętrznych dodatkowych silników.

Gdzieś przeczytałem, że głównego maina mosialbym w Javie napisać by obsłużyć zdarzenia.

Jak wywołać okno aplikacji, pobierać zdarzenia z tego okna, jak narysować trójkąt?
P-179495
DejaVu
» 2022-06-05 18:37:21
Możesz sobie zobaczyć jak wyglądają źródła biblioteki SFML. Kiedyś kompilowałem jakiś przykładowy projekt i uruchamiałem na Androidzie (zadziałało).
P-179496
bbogdan1995
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2022-06-05 18:42:34
Mogę programować tylko z poziomu androida, tzn mam edytor compiler c++.
P-179497
DejaVu
» 2022-06-05 18:44:54
To nie ma znaczenia. Kod źródłowy jakiejś biblioteki musisz poczytać, aby dowiedzieć się jakie funkcje/metody/biblioteki trzeba wywołać, aby poprawnie zainicjować aplikację C++ na Androidzie. Każda biblioteka proces inicjalizacji aplikacji ma zaimplementowany bardzo podobnie i możesz albo zobaczyć jak to ktoś zrobił w kodzie, albo poszukać jakiejś książki, która to opisuje.
P-179498
bbogdan1995
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2022-06-05 18:47:10
Ok. Spróbuję.
Której wersji SFML wtedy używałeś? 1.6 czy 2.?
P-179499
DejaVu
» 2022-06-05 18:48:10
1.6 nie posiadało jeszcze wsparcia dla Androida o ile się nie mylę. Weź najnowszą wersję biblioteki.
P-179500
bbogdan1995
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2022-06-05 19:01:09
Fragment kodu z windowHandle.hpp

C/C++
////////////////////////////////////////////////////////////
#if defined(SFML_SYSTEM_WINDOWS)

// Window handle is HWND (HWND__*) on Windows
typedef HWND__ * WindowHandle;

#elif defined(SFML_SYSTEM_LINUX) || defined(SFML_SYSTEM_FREEBSD)

// Window handle is Window (unsigned long) on Unix - X11
typedef unsigned long WindowHandle;

#elif defined(SFML_SYSTEM_MACOS)

// Window handle is NSWindow (void*) on Mac OS X - Cocoa
typedef void * WindowHandle;

#endif

A więc to będzie handler okna?
 typedef unsigned long WindowHandle;  
P-179501
DejaVu
» 2022-06-05 19:30:11
Raczej nie podejmuję się robienia Ci wykładni co która linijka w SFML-u robi. To Twój plac budowy :) Poza tym szukałbym pewnie makr związanych z Androidem, a nie Windowsem/Linuxem/Macos-em.
P-179502
« 1 » 2 3 4
  Strona 1 z 4 Następna strona