Konferencja WGK 2011 - dzień trzeci
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

Konferencja WGK 2011 - dzień trzeci

2011-09-04 22:44
Wiadomość napisana przez DejaVu
Trzeci dzień Wytwarzania Gier Komputerowych 2011 - dzień w którym odbył się konkurs pt. Games Bonanza. Konkurs polegał na stworzeniu gry nawiązującej do tematu "Surrealizm". Gra miała zostać stworzona od podstaw w ciągu 9h. Zabronione było używanie wszelkich silników, które wykraczały poza wczytywanie i renderowanie grafiki oraz odtwarzanie dźwięku. W konkursie (o dziwo) wystartowałem również ja, ale o tym co się tam działo pozwolę napisać sobie już w rozwinięciu :)

Niedziela, godzina 9:00 i się wszystko zaczęło - wykłady równolegle oraz konkurs Games Bonanza. Jak już wspomniałem - w konkursie wzięło udział 6 drużyn. Każda z nich liczyła 4 osoby za wyjątkiem jednej, która liczyła jedną osobę (ale to nie byłem ja ;p).

Po dziewięciu godzinach zmagań drużyny zakończyły prace nad projektami, po czym na audytorium odbyły się prezentacje prac - klimat był bardzo pozytywny bowiem publiczność spontanicznie reagowała na każdą prezentowaną pracę, oddając tym samym szacunek ludziom, którzy podjęli się tego trudnego wyzwania i jemu z lepszym lub gorszym wynikiem sprostali. Zwycięzcami są w moich oczach wszyscy uczestnicy, natomiast publiczność w drodze głosowania jawnego wyłoniła trzy (ich zdaniem) najlepsze projekty.

O tym kto zajął pierwsze i trzecie miejsce dowiecie się ze strony WGK jak już się pojawi stosowna informacja, natomiast drugie miejsce zajęła drużyna w której składzie byłem ja :) W tym miejscu pozwolę sobie wymienić osoby z którymi miałem przyjemność pracować: Rafał Gaweł, Hubert Rutkowski oraz Magdalena Zwolińska. Każda osoba w zespole spisała się doskonale. Dodam jeszcze, że nasz zespół został zlepiony niechcący na imprezie integracyjnej 10h przed rozpoczęciem konkursu :) Magdalena Zwolińska pełniła w naszym projekcie rolę grafika, a cała reszta (czyli również i ja) spełniała się w roli developerów :) Projekt naszej gry zostanie opublikowany prawdopodobnie na dniach i mamy nadzieję, że się wszystkim spodoba :) Chcemy wprowadzić jednak w nim kilka poprawek przed wydaniem na które zwyczajnie zabrakło nam czasu, a uważamy, że warto by ten projekt został dociągnięty do końca :)

Tym pozytywnym akcentem kończę relacje z konferencji WGK 2011, która odbyła się na wdziale ETI, Politechniki Gdańskiej :)