Najlepsza biblioteka do gier 2D
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-15 21:53
hincu |
» 2013-02-28 17:59:22 powiem tak, jesli masz zamiar w przyszlosci zabrac sie za gry multiplayer to bierz sie za sfml, fajna implementacje pakietow maja co pozwoli tobie zaoszczedzic troche czasu przy pisaniu protokolu ; p |
|
RazzorFlame |
» 2013-03-01 16:19:43 Jednak jeśli chcesz pisać komercyjne gry to nie sądzę żeby Ci się przydało SFML. W tym wypadku lepiej napisać własną bibliotekę :D |
|
ison |
» 2013-03-01 17:56:33 Jednak jeśli chcesz pisać komercyjne gry to nie sądzę żeby Ci się przydało SFML. W tym wypadku lepiej napisać własną bibliotekę :D |
uzasadnij |
|
RazzorFlame |
» 2013-03-01 18:10:12 To znaczy wydaje mi się że autor biblioteki mógłby mieć jakieś zastrzeżenia co do tego, chociaż licencja o tym nie mówi, ale jak pisali w kursie na tej stronie trzeba dynamicznie linkować niektóre biblioteki. Pytanie: czy można zrobić tak żeby nie linkować bibliotek ale dodać te DLL'ki? Czy będą ku temu jakieś zastrzeżenia? |
|
Forczek |
» 2013-03-01 20:50:39 Allegro 5 na pewno wykorzystasz do komercji ^^ |
|
m4tx |
» 2013-03-01 21:41:32 Pytanie: czy można zrobić tak żeby nie linkować bibliotek ale dodać te DLL'ki? |
To jest właśnie dynamiczne linkowanie. |
|
DejaVu |
» 2013-03-01 21:44:08 Jak czytałem licencje to największym problemem jest dźwięk, ale chyba nie ma żadnej biblioteki do dźwięku na licencji ZLIB więc... Allegro również wymaga posiadania dll-ek :P Cała reszta, która jest używana w SFML dostępna jest na licencjach strawnych tj. na licencjach umożliwiających linkowanie statyczne + użycie do komercyjnych celów (no chyba, że coś przeoczyłem). |
|
LimaSxD |
» 2013-03-01 23:43:47 Ja osobiście polecam SFML korzystałem z Allegro i odpada, a SDL słyszałem że nie opłaca się zabierać za to. Wszystko zależy jaka biblioteka ci najbardziej przypasuje. |
|
1 2 3 « 4 » 5 |