Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Najlepsza biblioteka do gier 2D

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-15 21:53
Autor Wiadomość
hincu
» 2013-02-28 17:59:22
powiem tak, jesli masz zamiar w przyszlosci zabrac sie za gry multiplayer to bierz sie za sfml, fajna implementacje pakietow maja co pozwoli tobie zaoszczedzic troche czasu przy pisaniu protokolu ; p
P-77325
RazzorFlame
» 2013-03-01 16:19:43
Jednak jeśli chcesz pisać komercyjne gry to nie sądzę żeby Ci się przydało SFML. W tym wypadku lepiej napisać własną bibliotekę :D
P-77365
ison
» 2013-03-01 17:56:33
Jednak jeśli chcesz pisać komercyjne gry to nie sądzę żeby Ci się przydało SFML. W tym wypadku lepiej napisać własną bibliotekę :D
uzasadnij
P-77373
RazzorFlame
» 2013-03-01 18:10:12
To znaczy wydaje mi się że autor biblioteki mógłby mieć jakieś zastrzeżenia co do tego, chociaż licencja o tym nie mówi, ale jak pisali w kursie na tej stronie trzeba dynamicznie linkować niektóre biblioteki. Pytanie: czy można zrobić tak żeby nie linkować bibliotek ale dodać te DLL'ki? Czy będą ku temu jakieś zastrzeżenia?
P-77375
Forczek
» 2013-03-01 20:50:39
Allegro 5 na pewno wykorzystasz do komercji ^^
P-77406
m4tx
» 2013-03-01 21:41:32
Pytanie: czy można zrobić tak żeby nie linkować bibliotek ale dodać te DLL'ki?
To jest właśnie dynamiczne linkowanie.
P-77412
DejaVu
» 2013-03-01 21:44:08
Jak czytałem licencje to największym problemem jest dźwięk, ale chyba nie ma żadnej biblioteki do dźwięku na licencji ZLIB więc... Allegro również wymaga posiadania dll-ek :P Cała reszta, która jest używana w SFML dostępna jest na licencjach strawnych tj. na licencjach umożliwiających linkowanie statyczne + użycie do komercyjnych celów (no chyba, że coś przeoczyłem).
P-77414
LimaSxD
» 2013-03-01 23:43:47
Ja osobiście polecam SFML korzystałem z Allegro i odpada, a SDL słyszałem że nie opłaca się zabierać za to. Wszystko zależy jaka biblioteka ci najbardziej przypasuje.
P-77422
1 2 3 « 4 » 5
Poprzednia strona Strona 4 z 5 Następna strona