[c++] irrlicht (zabawa z obsługą myszki)
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-01 20:51
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[c++] irrlicht (zabawa z obsługą myszki) » 2013-02-25 21:46:08 Witam mam maleńki problem ponieważ nie wiem jak sprawdzać pozycję kusora Mam sobie taki kod: if( event.EventType == EET_MOUSE_INPUT_EVENT ) { if( event.MouseInput.Event == EMIE_LMOUSE_PRESSED_DOWN ) { } }
i za jasny gwint nie wiem co zrobić bym mógł kliknąć na jakiś button wiem tyle, że to będzie zabawa z pozycjonowaniem kursora. |
|
DejaVu |
» 2013-02-25 22:32:31 |
|
Gabes |
» 2013-02-25 22:39:08 No i tu: examples / 06.2DGraphics core::position2d < s32 > m = device->getCursorControl()->getPosition(); driver->draw2DRectangle( video::SColor( 100, 255, 255, 0 ), core::rect < s32 >( m.X - 20, m.Y - 20, m.X + 20, m.Y + 20 ) );
//(ARGB) Fragment kodu z przykładu 06.2DGraphics. odczyt pozycji myszki position2d < s32 > m . Wyświetlenie na pozycji myszki półprzezroczystego kwadracika. |
|
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-01 20:25:21 okey koledzy ale jak to zrobić żeby program sprawdzał że najechałem na obrazek; po prostu jak to zrobić w 2d bo w 3d potrafię :D |
|
Forczek |
» 2013-03-01 20:49:02 Robisz kolizje. |
|
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-01 20:51:49 ale jak zrobić kolizję w 2d
#@EDIT#@#
a mógł bym zrobić coś takiego że podaje zakres pozycji np na osi X od 1 do 100 i na osi Y od 1 do 100 i dodam że muszę wtedy kliknąć to zadziała
#@#EDIT_2#@#
ok działa; dzięki za pomoc :D |
|
« 1 » |