[c++] irrlicht (zabawa z obsługą myszki)
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-01 20:51
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
[c++] irrlicht (zabawa z obsługą myszki) » 2013-02-25 21:46:08 Witam mam maleńki problem ponieważ nie wiem jak sprawdzać pozycję kusora Mam sobie taki kod: if( event.EventType == EET_MOUSE_INPUT_EVENT ) {     if( event.MouseInput.Event == EMIE_LMOUSE_PRESSED_DOWN )     {              } }
  i za jasny gwint nie wiem co zrobić bym mógł kliknąć na jakiś button wiem tyle, że to będzie zabawa z pozycjonowaniem kursora.   | 
 | 
DejaVu  | 
» 2013-02-25 22:32:31  | 
 | 
Gabes  | 
» 2013-02-25 22:39:08 No i tu: examples / 06.2DGraphics   core::position2d < s32 > m = device->getCursorControl()->getPosition(); driver->draw2DRectangle( video::SColor( 100, 255, 255, 0 ), core::rect < s32 >( m.X - 20, m.Y - 20, m.X + 20, m.Y + 20 ) );
 //(ARGB) Fragment kodu z przykładu 06.2DGraphics. odczyt pozycji myszki position2d < s32 > m . Wyświetlenie na pozycji myszki półprzezroczystego kwadracika.  | 
 | 
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2013-03-01 20:25:21 okey koledzy ale jak to zrobić żeby program sprawdzał że najechałem na obrazek; po prostu jak to zrobić w 2d bo w 3d potrafię :D  | 
 | 
Forczek  | 
» 2013-03-01 20:49:02 Robisz kolizje.  | 
 | 
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2013-03-01 20:51:49 ale jak zrobić kolizję w 2d
  #@EDIT#@#
  a mógł bym zrobić coś takiego że podaje zakres pozycji np na osi X od 1 do 100 i na osi Y od 1 do 100 i dodam że muszę wtedy kliknąć to zadziała 
  #@#EDIT_2#@#
  ok działa; dzięki za pomoc :D  | 
 | 
|  « 1 »  |