Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Box2d + SFML 2.0] problem z prismatic joints (wyginają się)

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-06 07:18
Autor Wiadomość
Arturr300
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-28 15:45:25
Dzięki, zaraz na to popatrzę bliżej.

Czyli chyba wygląda na to, że w najnowszej wersji box2d jest jakiś błąd :/
P-77307
DejaVu
» 2013-02-28 15:53:07
Spróbuj pobrać wersję 2.0 zamiast 2.1 czy też nowszej. Gdzieś widziałem, jakiś wpis, że od wersji 2.1 zmieniła się obsługa Prismatic Joints-ów (jednak oficjalnej informacji potwierdzającej ten fakt nie znalazłem).
P-77309
Arturr300
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-28 15:59:38
Mam wersję 2.2.1. Nie chcę tego robić - w najnowszej jest pełno zmian( z fixturami itd.).Musiałbym się uczyć wielu rzeczy od nowa. Jeżeli nie uda nam się nic z tym zrobić, to będę musiał to zrobić ;/

Dzięki za poświęcony czas i pomoc. Jeżeli coś mi się uda, to napiszę
P-77311
Arturr300
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-28 17:11:42
Na wersji 2.2.0 jest jeszcze gorzej - pojazd odlatuje bardzo daleko, aż znika świat. Do tego dochodzą problemy z wersją debugową biblioteki, której po prostu nie ma.

Potem zobaczę na 2.1.2
P-77317
Arturr300
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-28 20:17:26
Zmianę wersji sobie daruję. Już trzecią wersję sprawdzam, pełno błędów, połowy funkcji nie ma. Spróbuję jeszcze pokombinować, a jak się nie uda to może na forum box2d coś poradzą :(

DejaVu - dzięki za poświęcenie swojego czasu i pomoc. Dowiedziałem się wielu rzeczy :) Jeżeli byś wpadł na jakiś pomysł, to proszę napisać :)


Edit:
Po zrobieniu:
v_Body[ i ]->SetRotationFixed( true );
Amortyzator się już nie obraca, ale karoseria też nie :/ Po prostu cały czas wszystko ma kąt 0 stopni.
P-77336
DejaVu
» 2013-02-28 22:42:51
Wiem bo sprawdzałem :) Tamten tutorial jest dla Box2d 2.1, ale w nim nie ma kilku klas, których używasz w swoim projekcie.
P-77345
DejaVu
» 2013-02-28 22:59:54
Jeżeli kompilujesz Box2D 2.2.1 ze źródeł to możesz spróbować wykomentować wiersz 181 z pliku b2PrismaticJoint:
C/C++
if( k22 == 0.0f )
P-77346
Arturr300
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-01 06:51:26
Nic to nie dało, kompletnie nic się nie zmieniło :(


Kompiluję ze źródeł utworzonych programem CMake
P-77353
1 2 « 3 » 4
Poprzednia strona Strona 3 z 4 Następna strona