Arturr300 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-28 15:45:25 Dzięki, zaraz na to popatrzę bliżej.
Czyli chyba wygląda na to, że w najnowszej wersji box2d jest jakiś błąd :/ |
|
DejaVu |
» 2013-02-28 15:53:07 Spróbuj pobrać wersję 2.0 zamiast 2.1 czy też nowszej. Gdzieś widziałem, jakiś wpis, że od wersji 2.1 zmieniła się obsługa Prismatic Joints-ów (jednak oficjalnej informacji potwierdzającej ten fakt nie znalazłem). |
|
Arturr300 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-28 15:59:38 Mam wersję 2.2.1. Nie chcę tego robić - w najnowszej jest pełno zmian( z fixturami itd.).Musiałbym się uczyć wielu rzeczy od nowa. Jeżeli nie uda nam się nic z tym zrobić, to będę musiał to zrobić ;/
Dzięki za poświęcony czas i pomoc. Jeżeli coś mi się uda, to napiszę |
|
Arturr300 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-28 17:11:42 Na wersji 2.2.0 jest jeszcze gorzej - pojazd odlatuje bardzo daleko, aż znika świat. Do tego dochodzą problemy z wersją debugową biblioteki, której po prostu nie ma.
Potem zobaczę na 2.1.2 |
|
Arturr300 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-28 20:17:26 Zmianę wersji sobie daruję. Już trzecią wersję sprawdzam, pełno błędów, połowy funkcji nie ma. Spróbuję jeszcze pokombinować, a jak się nie uda to może na forum box2d coś poradzą :( DejaVu - dzięki za poświęcenie swojego czasu i pomoc. Dowiedziałem się wielu rzeczy :) Jeżeli byś wpadł na jakiś pomysł, to proszę napisać :) Edit: Po zrobieniu: v_Body[ i ]->SetRotationFixed( true ); Amortyzator się już nie obraca, ale karoseria też nie :/ Po prostu cały czas wszystko ma kąt 0 stopni. |
|
DejaVu |
» 2013-02-28 22:42:51 Wiem bo sprawdzałem :) Tamten tutorial jest dla Box2d 2.1, ale w nim nie ma kilku klas, których używasz w swoim projekcie. |
|
DejaVu |
» 2013-02-28 22:59:54 Jeżeli kompilujesz Box2D 2.2.1 ze źródeł to możesz spróbować wykomentować wiersz 181 z pliku b2PrismaticJoint: |
|
Arturr300 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-01 06:51:26 Nic to nie dało, kompletnie nic się nie zmieniło :(
Kompiluję ze źródeł utworzonych programem CMake |
|
1 2 « 3 » 4 |