Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Silnik gry itp etc

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-01 18:38
Autor Wiadomość
zimenk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-28 16:58:16
czyli silnik gry to biblioteka c++ ? tak jak jest direct 3D ? tzn. że direct"em pisze silnik gry ( no i c++ ) ?
P-77315
pekfos
» 2013-02-28 17:22:33
czyli silnik gry to biblioteka c++ ?
W pewnym sensie tak.
P-77318
zimenk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-02-28 17:43:22
W pewnym sensie ?

Silnik to zbiór gotowych funkcji ? tak jak np jak się deklaruje bibliotekę <iostream> ? i tam masz np o tym i o tym tak ?

Tylko że jedna funkcja zajmuje z 50 linijek kodu czyli katorga w pisaniu własnego dobre silniku 3D ?
P-77322
hincu
» 2013-02-28 17:57:56
<facepalm>
skoncz zadawac tak glupie pytania i zacznij szukac informacji w sieci, jako programista taka umiejetnosc bedzie tobie cholernie potrzebna
P-77324
zimenk
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-01 16:30:39
No to od tego chyba jest forum prawda ? skoro nie ma bardziej wytłumaczonego wątka na temat silników gier to pytam na forum ?

Więc pzdr. dla cb , ponawiam pytanie.
P-77367
RazzorFlame
» 2013-03-01 17:23:36
Ja powiem tak:
Najpierw naucz się choćby trochę C++ a wtedy dopiero zadawaj takie pytania. Podczas nauki C++ dowiesz się tego, zapewniam Cię :)
P-77370
Savail
» 2013-03-01 17:28:50
Naprawdę, komuś kto nie ma pojęcia na czym polega programowanie aplikacji w c++ to żadne wyjaśnienia nic nie wyjaśnią... Zacznij się uczyć C++ i pisać gry a wiedza "co to jest silnik" itp. intuicyjnie sama wpadnie. Odpowiedź padła już z resztą parę razy...
P-77371
Kopczak1995
» 2013-03-01 18:26:52
@RazzorFlame, Savail
W 100% popieram. Ja też jakoś nigdy nie sprawdzałem czym jest silnik graficzny/fizyczny etc, a jakoś poukładałem sobie to we łbie podczas nauki :)
@zimenk
Człowieku... Cały ten temat to jeden wielki spam na temat silników do gier, więc już dawno coś powinieneś wywnioskować. Lepiej tak jak już mówili inni - zacznij się uczyć, a potem... Potem jeszcze się poucz i dopiero wtedy zastanawiaj się nad pisaniem silników. Jeżeli jak dotąd nic nie jarzysz to tylko radosny krok w stronę nauki programowania może przybliżyć cię do poznania czym owy "silnik" w rzeczywistości jest. Nie ma innej rady i myślę, ze wszyscy tu obecni to potwierdzą.
Tak więc odrzuć na jakiś czas ten temat z głowy i wróć tu za rok :P
P-77376
1 2 « 3 » 4
Poprzednia strona Strona 3 z 4 Następna strona