Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Najlepsza biblioteka do gier 3D

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-03 12:34
Autor Wiadomość
kolosemanoa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Najlepsza biblioteka do gier 3D
» 2013-03-02 10:49:37
Jaka jest wedlug was najlepsza biblioteka do gier 3D? Jak dla mnie to openGL
P-77433
megatron
» 2013-03-02 10:55:34
openGL to nie biblioteka tylko render, a tobie polecam na początek silnik do gier 2d jak i 3d "irrlicht"
P-77434
pekfos
» 2013-03-02 10:59:14
openGL to nie biblioteka tylko render
OpenGL to jest biblioteka..
P-77435
kolosemanoa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-02 11:04:51
Ja wkuwam opengl... latwe narazie jest. Ale za to dla mnie irrlicht jest bardzo trudny
P-77437
megatron
» 2013-03-02 11:07:18
sorki, poprawka; openGL to jednak jest biblioteka :D
P-77438
ziajek444
» 2013-03-02 11:40:28
Że tak wykorzystam sytuacje, czy do open gl potrzeba np. 3Dxmax'a? do modeli? i żeby zrobić animacje to trzeba tych modeli tam dać kilka, czy jak wrzucę model z gotową animacją to ją odczyta?
P-77447
Savail
» 2013-03-02 11:43:34
Większość gier komercyjnych używa DirectX. Posiada on wielką i bardzo dobrą dokumentację oraz dobry support na forach np. Gamedev.net. Ja sam używam DirectX i w porównaniu do OpenGL'a wydaje mi się łatwiejszy w użyciu, choćby ze względu na to, że dużo informacji na temat danego problemu można łatwo, szybko znaleźć w necie.
P-77449
m4tx
» 2013-03-02 14:59:47
OpenGL to jest biblioteka..
Od kiedy niby?...

http://en.wikipedia.org/wiki/OpenGL
OpenGL (Open Graphics Library)[3] is a cross-language, multi-platform API for rendering 2D and 3D computer graphics.

http://www.opengl.org/about/
OpenGL has become the industry's most widely used and supported 2D and 3D graphics application programming interface (API)

OpenGL jako biblioteka to co najwyżej Mesa 3D może być lub inne implementacje.
P-77465
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona