Najlepsza biblioteka do gier 3D
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-03 12:34
kolosemanoa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Najlepsza biblioteka do gier 3D » 2013-03-02 10:49:37 Jaka jest wedlug was najlepsza biblioteka do gier 3D? Jak dla mnie to openGL |
|
megatron |
» 2013-03-02 10:55:34 openGL to nie biblioteka tylko render, a tobie polecam na początek silnik do gier 2d jak i 3d " irrlicht" |
|
pekfos |
» 2013-03-02 10:59:14 openGL to nie biblioteka tylko render |
OpenGL to jest biblioteka.. |
|
kolosemanoa Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-02 11:04:51 Ja wkuwam opengl... latwe narazie jest. Ale za to dla mnie irrlicht jest bardzo trudny |
|
megatron |
» 2013-03-02 11:07:18 sorki, poprawka; openGL to jednak jest biblioteka :D |
|
ziajek444 |
» 2013-03-02 11:40:28 Że tak wykorzystam sytuacje, czy do open gl potrzeba np. 3Dxmax'a? do modeli? i żeby zrobić animacje to trzeba tych modeli tam dać kilka, czy jak wrzucę model z gotową animacją to ją odczyta? |
|
Savail |
» 2013-03-02 11:43:34 Większość gier komercyjnych używa DirectX. Posiada on wielką i bardzo dobrą dokumentację oraz dobry support na forach np. Gamedev.net. Ja sam używam DirectX i w porównaniu do OpenGL'a wydaje mi się łatwiejszy w użyciu, choćby ze względu na to, że dużo informacji na temat danego problemu można łatwo, szybko znaleźć w necie. |
|
m4tx |
» 2013-03-02 14:59:47 OpenGL to jest biblioteka.. |
Od kiedy niby?... http://en.wikipedia.org/wiki/OpenGLOpenGL (Open Graphics Library)[3] is a cross-language, multi-platform API for rendering 2D and 3D computer graphics. | http://www.opengl.org/about/OpenGL has become the industry's most widely used and supported 2D and 3D graphics application programming interface (API) |
OpenGL jako biblioteka to co najwyżej Mesa 3D może być lub inne implementacje. |
|
« 1 » 2 |