Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Grafika a wydajnosc

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-02 16:28
Autor Wiadomość
Nowicjusz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Grafika a wydajnosc
» 2013-03-02 16:22:33
Nie rozumiem tego dlaczego im lepsza grafika w grach to spada jednoczesnie wydajnosc, przeciez grafika(tak mi sie wydaje) to jest po prostu kombinacja kolorow pixeli co nie ;p ? Wiec czemu szybciej chodzi jezeli wyswietlamy obraz caly zielony,a wolniej gdy odpalimy np full HD crysis 3 ?
P-77486
pekfos
» 2013-03-02 16:27:53
...

Może to zrozumiesz: Skopiuj plik o rozmiarze 1B i plik o rozmiarze 10GB. Czemu 10GB kopiowało się tak długo? Przecież 1 bajt tak szybko się skopiował..
Im więcej danych do przetworzenia, tym dłużej. A taki Crysis 3 w hull hd ma na prawdę dużo do przetworzenia.
P-77488
m4tx
» 2013-03-02 16:28:26
przeciez grafika(tak mi sie wydaje) to jest po prostu kombinacja kolorow pixeli co nie ;p ?
No tak, ale trzeba raczej robić różne operacje na tej grafice - wycinanie, kopiowanie, generowanie (przykład to mogą być chociażby cienie okien w Windowsie/OS X/jakimś WM managerze w Uniksie), trzeba odpalić shadery na tym... A poza tym Ty mówisz o grafice 2D, a w grafice 3D (a przynajmniej w tej, którą znasz z gier komputerowych) wszystko zbudowane jest nie z pikseli, a z polygonów. No i dochodzą tutaj również wspomniane już shadery, render passy, jakieś jeszcze bardziej zaawansowane ficzery typu teselacja... Trochę tego więc jest i trochę czasu to jednak zajmuje....
P-77489
« 1 »
  Strona 1 z 1