Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Brak odtwarzania dźwięku

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-06 22:24
Autor Wiadomość
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Brak odtwarzania dźwięku
» 2013-03-05 00:43:30
tworze zmienna
C/C++
sf::Music music;
music.openFromFile( "mario.wav" );
music.setVolume( 30 );

w int main
music.play();
 i nie gra skopiowalem wszystkie potrzebne pliki i dodalem include sfml/audio.hpp kompiluje sie i program dziala ale nie odtwarza muzyki po zakonczeniu programu pokazuje sie blad -2....... 0x8000FFFF
jak usune wszystko nie ma bledu jak zostawie  sf::Music music; jest blad
w linker mam
-lsfml-system
-lsfml-window
-lsfml-graphics
-lsfml-audio
jakies sugestie?
P-77715
Mrovqa
» 2013-03-05 19:54:09
1. Sprawdź output na konsoli
2. Masz pewność, iż korzystasz z SFMLa skompilowanego kompilatorem w takiej wersji, z jakiej ty korzystasz?
P-77762
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-05 23:47:55
tak korzystam z sfml 2.0 kompiluje sie bez problemu i dziala ale gdy podam sf::Music Example; pojawia sie blad po zamknieciu programu program sie uruchamia poprawnie ale zwraca -2..... zamiast 0
ja sciagnalem sfml 32bit (taki tylko znalazlem) windowsa mam 64 czy to moze byc to?

jak uruchamiam main.exe nie ma nic zadnego bledu blad widze jak uruchomie main.cpp main.cpp kompiluje sie i dziala poprawnie ale pokazuje blad po zamnkieciu jesli uzyje sf::Music Example;

nie ma error lub warrning nic
P-77775
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-05 23:51:38
<< removed >>
P-77777
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-05 23:55:09
<< removed >>
P-77779
krzyk
» 2013-03-06 07:06:48
W związku z błędami przy wyjściu są 3 rozwiązania.
1. Linkuj statyczną wersje SFML(jedyna prawidłowa opcja).
2. Zakomentuj w AudioDevice.cpp zawartość destruktora(będą ostrzeżenia o nie zamkniętym dźwięku).
3. Spróbuj użyć openal32.dll z SFML 1.6.

Opcje 2 i 3 to tylko sposób na ukrycie błędu w bibliotece SFML.
P-77789
Nevea
» 2013-03-06 17:32:28
Miałem podobny problem zobacz sobie tutaj: [SFML 2.0] Problem z sf::Music - crash po wyłączeniu programu

Rozwiązałem go kopiując plik openal32.dll z SFML 1.6 do SFML 2.0
P-77818
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-06 22:12:22
skopiowalem z sfml 1.6 openal32.dll bledu nie pokazuje ale wciaz nie slychac muzyki i pokazuje process terminated with -10.....
wpisalem w Compiler and Debuger setttinge/compiler settings #defines SFML_STATIC nie pomoglo
cos robie zle? co? jak naprawic?
P-77845
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona