[SFML 2.0] Brak odtwarzania dźwięku
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-06 22:24
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Brak odtwarzania dźwięku » 2013-03-05 00:43:30 tworze zmienna sf::Music music; music.openFromFile( "mario.wav" ); music.setVolume( 30 ); w int main music.play(); i nie gra skopiowalem wszystkie potrzebne pliki i dodalem include sfml/audio.hpp kompiluje sie i program dziala ale nie odtwarza muzyki po zakonczeniu programu pokazuje sie blad -2....... 0x8000FFFF jak usune wszystko nie ma bledu jak zostawie sf::Music music; jest blad w linker mam -lsfml-system -lsfml-window -lsfml-graphics -lsfml-audio jakies sugestie? |
|
Mrovqa |
» 2013-03-05 19:54:09 1. Sprawdź output na konsoli 2. Masz pewność, iż korzystasz z SFMLa skompilowanego kompilatorem w takiej wersji, z jakiej ty korzystasz? |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-05 23:47:55 tak korzystam z sfml 2.0 kompiluje sie bez problemu i dziala ale gdy podam sf::Music Example; pojawia sie blad po zamknieciu programu program sie uruchamia poprawnie ale zwraca -2..... zamiast 0 ja sciagnalem sfml 32bit (taki tylko znalazlem) windowsa mam 64 czy to moze byc to?
jak uruchamiam main.exe nie ma nic zadnego bledu blad widze jak uruchomie main.cpp main.cpp kompiluje sie i dziala poprawnie ale pokazuje blad po zamnkieciu jesli uzyje sf::Music Example;
nie ma error lub warrning nic |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-05 23:51:38 << removed >> |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-05 23:55:09 << removed >> |
|
krzyk |
» 2013-03-06 07:06:48 W związku z błędami przy wyjściu są 3 rozwiązania. 1. Linkuj statyczną wersje SFML(jedyna prawidłowa opcja). 2. Zakomentuj w AudioDevice.cpp zawartość destruktora(będą ostrzeżenia o nie zamkniętym dźwięku). 3. Spróbuj użyć openal32.dll z SFML 1.6.
Opcje 2 i 3 to tylko sposób na ukrycie błędu w bibliotece SFML. |
|
Nevea |
» 2013-03-06 17:32:28 |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-06 22:12:22 skopiowalem z sfml 1.6 openal32.dll bledu nie pokazuje ale wciaz nie slychac muzyki i pokazuje process terminated with -10..... wpisalem w Compiler and Debuger setttinge/compiler settings #defines SFML_STATIC nie pomoglo cos robie zle? co? jak naprawic? |
|
« 1 » 2 |