SFML 2.0 i CodeLite...
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-12 13:49
Ezo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML 2.0 i CodeLite... » 2013-03-06 21:28:55 Witam. Mam problem z ustawieniem bibliotek SFML w CodeLite. Biblioteki SFML mam w E:\lib\SFML-2.0 Ustawienia projektu: Include paths: .;E:/lib/SFML-2.0/include/
Library paths: E:/lib/SFML-2.0/lib/
Libraries: sfml-graphics;sfml-window;sfml-system Kod: #include <SFML/Graphics.hpp>
int main() { sf::RenderWindow window( sf::VideoMode( 200, 200 ), "SFML works!" ); sf::CircleShape shape( 100.f ); shape.setFillColor( sf::Color::Green ); while( window.isOpen() ) { sf::Event event; while( window.pollEvent( event ) ) { if( event.type == sf::Event::Closed ) window.close(); } window.clear(); window.draw( shape ); window.display(); } return 0; } Output: C:\Windows\system32\cmd.exe /c "mingw32-make.exe -j 4 -e -f "MMORTSv2_wsp.mk"" ----------Building project:[ MMORTSv2 - Debug ]---------- mingw32-make[1]: Entering directory `E:/gamedev/now/MMORTSv2' mingw32-make[1]: Leaving directory `E:/gamedev/now/MMORTSv2' mingw32-make[1]: Entering directory `E:/gamedev/now/MMORTSv2' g++ -c "E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp" -g -O0 -Wall -o ./Debug/main.o -I. -I. -IE:/lib/SFML-2.0/include/ g++ -o ./Debug/MMORTSv2 @"MMORTSv2.txt" -L. -LE:/lib/SFML-2.0/lib/ -lsfml-graphics -lsfml-window -lsfml-system ./Debug/main.o: In function `main': E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:5: undefined reference to `_imp___ZN2sf9VideoModeC1Ejjj' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:5: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderWindowC1ENS_9VideoModeERKSsjRKNS_15ContextSettingsE' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:6: undefined reference to `_imp___ZN2sf11CircleShapeC1Efj' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:7: undefined reference to `_imp___ZN2sf5Color5GreenE' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:7: undefined reference to `_imp___ZN2sf5Shape12setFillColorERKNS_5ColorE' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:15: undefined reference to `_imp___ZN2sf6Window5closeEv' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:12: undefined reference to `_imp___ZN2sf6Window9pollEventERNS_5EventE' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:18: undefined reference to `_imp___ZN2sf5ColorC1Ehhhh' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:18: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderTarget5clearERKNS_5ColorE' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:19: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderStates7DefaultE' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:19: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderTarget4drawERKNS_8DrawableERKNS_12RenderStatesE' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:20: undefined reference to `_imp___ZN2sf6Window7displayEv' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:9: undefined reference to `_imp___ZNK2sf6Window6isOpenEv' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:23: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderWindowD1Ev' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:5: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderWindowD1Ev' E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:23: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderWindowD1Ev' ./Debug/main.o: In function `ZN2sf11CircleShapeD1Ev': E:/lib/SFML-2.0/include/SFML/Graphics/CircleShape.hpp:41: undefined reference to `_imp___ZTVN2sf11CircleShapeE' E:/lib/SFML-2.0/include/SFML/Graphics/CircleShape.hpp:41: undefined reference to `_imp___ZTVN2sf11CircleShapeE' E:/lib/SFML-2.0/include/SFML/Graphics/CircleShape.hpp:41: undefined reference to `_imp___ZN2sf5ShapeD2Ev' collect2.exe: error: ld returned 1 exit status mingw32-make[1]: *** [Debug/MMORTSv2] Error 1 mingw32-make.exe: *** [All] Error 2 MMORTSv2.mk:75: recipe for target `Debug/MMORTSv2' failed mingw32-make[1]: Leaving directory `E:/gamedev/now/MMORTSv2' MMORTSv2_wsp.mk:4: recipe for target `All' failed 19 errors, 0 warnings W visual studio wszystko działało... |
|
Mrovqa |
» 2013-03-08 22:00:58 Błąd linkera. Spróbuj dodać to jego opcji: -lsfml-graphics -lsfml-window -lsfml-system |
|
pekfos |
» 2013-03-09 20:44:36 W logu widać, że są te opcje ;)
Binarki SFMLa są z tego samego buildu co nagłówki? |
|
Ezo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-09 23:06:48 Tak, cały katalog z SFMLem nie był zmieniany. Zresztą, pod VS wszystko działa. Już nieważne, wracam jednak do VS :P
Tz. ten katalog to gotowa paczka, binarki byly juz skompilowane. |
|
RazzorFlame |
» 2013-03-10 11:30:30 Ezo możesz spróbować też to statycznie zlinkować, chociaż nie sądze żeby coś się zmieniło: -lsfml-graphic-s -lsfml-window-s -lsfml-system-s
|
|
Mrovqa |
» 2013-03-12 13:49:11 Tak, cały katalog z SFMLem nie był zmieniany. Zresztą, pod VS wszystko działa. Już nieważne, wracam jednak do VS :P
Tz. ten katalog to gotowa paczka, binarki byly juz skompilowane. |
Dziwisz się, że pod GCC nie działa? Jak chcesz, by działało pod GCC to skompiluj SFMLa przez GCC. MSVC != GCC |
|
« 1 » |