Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 2.0 i CodeLite...

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-12 13:49
Autor Wiadomość
Ezo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML 2.0 i CodeLite...
» 2013-03-06 21:28:55
Witam. Mam problem z ustawieniem bibliotek SFML w CodeLite. Biblioteki SFML mam w E:\lib\SFML-2.0
Ustawienia projektu:

Include paths:
.;E:/lib/SFML-2.0/include/

Library paths:
E:/lib/SFML-2.0/lib/

Libraries:
sfml-graphics;sfml-window;sfml-system

Kod:
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>

int main()
{
    sf::RenderWindow window( sf::VideoMode( 200, 200 ), "SFML works!" );
    sf::CircleShape shape( 100.f );
    shape.setFillColor( sf::Color::Green );
   
    while( window.isOpen() )
    {
        sf::Event event;
        while( window.pollEvent( event ) )
        {
            if( event.type == sf::Event::Closed )
                 window.close();
           
        }
       
        window.clear();
        window.draw( shape );
        window.display();
    }
   
    return 0;
}

Output:
C:\Windows\system32\cmd.exe /c "mingw32-make.exe -j 4 -e -f  "MMORTSv2_wsp.mk""
----------Building project:[ MMORTSv2 - Debug ]----------
mingw32-make[1]: Entering directory `E:/gamedev/now/MMORTSv2'
mingw32-make[1]: Leaving directory `E:/gamedev/now/MMORTSv2'
mingw32-make[1]: Entering directory `E:/gamedev/now/MMORTSv2'
g++  -c  "E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp" -g -O0 -Wall  -o ./Debug/main.o -I. -I. -IE:/lib/SFML-2.0/include/
g++ -o ./Debug/MMORTSv2 @"MMORTSv2.txt" -L. -LE:/lib/SFML-2.0/lib/  -lsfml-graphics -lsfml-window -lsfml-system
./Debug/main.o: In function `main':
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:5: undefined reference to `_imp___ZN2sf9VideoModeC1Ejjj'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:5: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderWindowC1ENS_9VideoModeERKSsjRKNS_15ContextSettingsE'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:6: undefined reference to `_imp___ZN2sf11CircleShapeC1Efj'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:7: undefined reference to `_imp___ZN2sf5Color5GreenE'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:7: undefined reference to `_imp___ZN2sf5Shape12setFillColorERKNS_5ColorE'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:15: undefined reference to `_imp___ZN2sf6Window5closeEv'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:12: undefined reference to `_imp___ZN2sf6Window9pollEventERNS_5EventE'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:18: undefined reference to `_imp___ZN2sf5ColorC1Ehhhh'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:18: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderTarget5clearERKNS_5ColorE'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:19: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderStates7DefaultE'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:19: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderTarget4drawERKNS_8DrawableERKNS_12RenderStatesE'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:20: undefined reference to `_imp___ZN2sf6Window7displayEv'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:9: undefined reference to `_imp___ZNK2sf6Window6isOpenEv'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:23: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderWindowD1Ev'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:5: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderWindowD1Ev'
E:/gamedev/now/MMORTSv2/main.cpp:23: undefined reference to `_imp___ZN2sf12RenderWindowD1Ev'
./Debug/main.o: In function `ZN2sf11CircleShapeD1Ev':
E:/lib/SFML-2.0/include/SFML/Graphics/CircleShape.hpp:41: undefined reference to `_imp___ZTVN2sf11CircleShapeE'
E:/lib/SFML-2.0/include/SFML/Graphics/CircleShape.hpp:41: undefined reference to `_imp___ZTVN2sf11CircleShapeE'
E:/lib/SFML-2.0/include/SFML/Graphics/CircleShape.hpp:41: undefined reference to `_imp___ZN2sf5ShapeD2Ev'
collect2.exe: error: ld returned 1 exit status
mingw32-make[1]: *** [Debug/MMORTSv2] Error 1
mingw32-make.exe: *** [All] Error 2
MMORTSv2.mk:75: recipe for target `Debug/MMORTSv2' failed
mingw32-make[1]: Leaving directory `E:/gamedev/now/MMORTSv2'
MMORTSv2_wsp.mk:4: recipe for target `All' failed
19 errors, 0 warnings
W visual studio wszystko działało...
P-77843
Mrovqa
» 2013-03-08 22:00:58
Błąd linkera. Spróbuj dodać to jego opcji:
-lsfml-graphics -lsfml-window -lsfml-system
P-77946
pekfos
» 2013-03-09 20:44:36
W logu widać, że są te opcje ;)

Binarki SFMLa są z tego samego buildu co nagłówki?
P-78015
Ezo
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-09 23:06:48
Tak, cały katalog z SFMLem nie był zmieniany. Zresztą, pod VS wszystko działa. Już nieważne, wracam jednak do VS :P

Tz. ten katalog to gotowa paczka, binarki byly juz skompilowane.
P-78031
RazzorFlame
» 2013-03-10 11:30:30
Ezo możesz spróbować też to statycznie zlinkować, chociaż nie sądze żeby coś się zmieniło:
-lsfml-graphic-s
-lsfml-window-s
-lsfml-system-s
P-78043
Mrovqa
» 2013-03-12 13:49:11
Tak, cały katalog z SFMLem nie był zmieniany. Zresztą, pod VS wszystko działa. Już nieważne, wracam jednak do VS :P

Tz. ten katalog to gotowa paczka, binarki byly juz skompilowane.
Dziwisz się, że pod GCC nie działa? Jak chcesz, by działało pod GCC to skompiluj SFMLa przez GCC. MSVC != GCC
P-78150
« 1 »
  Strona 1 z 1