Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Copper cube i tworzenie sceny

Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-08 16:59
Autor Wiadomość
megatron
» 2013-07-08 16:27:34
C/C++
switch( event.KeyInput.Key )
{
case KEY_KEY_M:
    up = event.KeyInput.PressedDown;
    break;
   
case KEY_KEY_A:
    klikp = event.KeyInput.PressedDown;
    break;
}
takiego czegoś nie powinno być w klasie tylko w głównej pętli

i nie zbyt rozumiem twój problem
P-87255
klonyyy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-08 16:31:27
To może jeszcze raz - normalnie wraz z aplikacją wyświtlała mi się konsola, w której było, że ten i ten mesh się załadował itp, ale teraz ta konsola jest pusta, a kamera fps nie reaguje ani na strzałki ani na myszkę - nie wiem co jest źle, zainstaluję starszą wersję code;blocksa i może pójdzie...
P-87256
megatron
» 2013-07-08 16:34:24
to że w konsoli się nic nie wyświetla to wina irrklang i moja rada to pobierz ten dodatek

#@#EDIT#@#
dodatkowo polecił bym bardziej zorganizować tą klase
mini gotowiec:
C/C++
class MyEvent
    : public IEventReceiver
{
    bool keys[ KEY_KEY_CODES_COUNT ];
   
public:
    MyEvent(); //konstruktor
    bool klikniecie;
    virtual bool OnEvent( const SEvent & event );
    virtual bool IsKeyDown( EKEY_CODE code );
};

MyEvent::MyEvent() //konstruktor
{
    for( int i = 0; i < KEY_KEY_CODES_COUNT; i++ )
         keys[ i ] = false; //ustawiamy wszystkie klawisze na false
   
}
bool MyEvent::OnEvent( const SEvent & event )
{
    if( event.EventType == irr::EET_KEY_INPUT_EVENT )
    {
        keys[ event.KeyInput.Key ] = event.KeyInput.PressedDown;
        return false;
    }
    if( event.MouseInput.Event == EMIE_LMOUSE_PRESSED_DOWN )
    {
        klikniecie = false;
    }
    else
    {
        klikniecie = true;
    }
    return false;
}
bool MyEvent::IsKeyDown( EKEY_CODE code )
{
    return keys[ code ];
}
już masz z obsługą myszki
P-87258
klonyyy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-08 16:43:27
Ten dodatek uruchamia się tak jak chciałbym żeby reszta się uruchamiała, ale reszta projektów nie działa. Powinienem skopiowac zawartość plików tych projektów do nowego projektu ?
P-87260
megatron
» 2013-07-08 16:47:25
masz tylko skopiować pliki .dll oraz .a
i powinno działać a jeśli nie to problem leży gdzieś indziej
P-87261
klonyyy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-08 16:59:53
Coś chyba musi być w kodzie - ten z paczki działa jak powinien, a mój nie, jak możesz to zerknij czy przypadkiem nie ma czegoś co musi być, z góry dzięki.
Aha i gdzie mam skopiować plik .a ?

EDIT: Wielkie dzięki ruszyło po wymianie mojej klasy na Twoją, naprawdę dzięki jeszcze raz za pomoc ;)
P-87262
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3