[SFML 2.0] Problem z polskimi literami na belce programu
Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-01 22:04
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Problem z polskimi literami na belce programu » 2013-04-01 20:44:14 Męczę się z tym od wczoraj, dzisiaj znalazłem takie coś: locale locale; sf::String s;
std::string s1 = s.toAnsiString( locale ); s = sf::String( "ąęł", locale );
okno.setTitle( s );
Nie działa. Wyświetlają się przecinki i inne znaczki. Takie sposoby okno.setTitle( L"asł" );
sf::String a = L"AŁ"; okno.setTitle( a );
okno.setTitle( sf::String( L"ł" ) );
też nie działają. Ma ktoś pomysł jak rozwiązać ten problem? |
|
krzyk |
» 2013-04-01 21:03:15 Jesli w codeblocks to spróbuj: 'Editor...'=>'General Settings' na zakładce 'Other settings' 'Use encoding when opening files' wybierz default i zaznacz As default encoding(....) |
|
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-01 21:27:57 Niestety nie działa, wywala jakieś błędy we wcześniej prawidłowych liniach z polskimi literami nawet po zmianie z powrotem na UTF8 i musiałem przenieść kod do innego projektu. Zauważyłem, że jak próbuję wyświetlić "ó", to wyświetla się Ał. Właśnie litery ł potrzebuję, szkoda, że tam jest to A...
|
|
krzyk |
» 2013-04-01 21:37:54 Niemożliwe codeblocks automatycznie powinien skonwertować pliki do nowego formatu,ale na wszelki wypadek mógłbyś przed kompilacją pozamykać wszystkie pliki a potem je otworzyć. Ewentualnie wprowadzić zmiany w plikach np. dodać spacje i wtedy zapisać. |
|
xevuel |
» 2013-04-01 21:55:36 Spróbuj wyłączyć flagę kompilacji -O2 (zazwyczaj domyślnie zaznaczona w C::B). Mi na którejś tam wersji MinGW powodowało to błędy w wyświetlaniu polskich znaków w funkcjach WinAPI, mimo użycia Unikodu. |
|
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-04-01 22:04:54 Zamknąłem plik, zmieniłem ustawienia, skompilowałem i działa (flaga -O2 wyłączona). Wielkie dzięki :) |
|
« 1 » |