Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Ustawianie ikony programu

Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-02 20:52
Autor Wiadomość
czosnek17
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Ustawianie ikony programu
» 2013-04-02 20:15:59
Funkcja wygląda tak
okno.setIcon(int, int, Uint8)
Mam problem Uint8. Przez ten argument trzeba jakoś przesłać obrazek. Nie wiem jak go wczytać do tego typu, w Google też nic ciekawego nie ma.
P-79806
pekfos
» 2013-04-02 20:20:12
W samym google nic nie ma, trzeba coś wpisać w ten prostokąt..
http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1Window.php#a63af61e026fba08e3153fd013620bcc0
Ale to było trudne.
P-79807
czosnek17
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-02 20:32:26
Przecież byłem w dokumentacji.
trzeba coś wpisać w ten prostokąt..
Przez ten argument trzeba jakoś przesłać obrazek. Nie wiem jak go wczytać do tego typu
P-79812
pekfos
» 2013-04-02 20:37:03
Skąd mamy wiedzieć, czy byłeś? Twoje "funkcja wygląda tak" mija się z prawdą.

Nie wiem jak go wczytać do tego typu
SFML 2.0 ma dwie klasy do wczytywania obrazów (Co powinieneś wiedzieć). Idąc dalej tym tropem:
http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1Image.php#ac6137a608a9efaae2735c13ff259c214
P-79813
czosnek17
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-02 20:52:15
Już działa, dzięki.
P-79817
« 1 »
  Strona 1 z 1