Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Allegro 5 budowa gier

Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-12 22:16
Autor Wiadomość
SeaMonster131
» 2013-04-10 17:20:24
Może ładujesz każdy obrazek pocisku w pętli itp? Nie powinno zamulać nic.
P-80325
hincu
» 2013-04-10 18:52:58
grafiki wczytuj po za petla na poczatku programu i zrob sobie petle stalokrokowa ^^
P-80338
aaadam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-11 14:45:47
czy ktoś zna jakieś strony  albo może mniej więcej wyjaśnić poruszanie obiektami na ekranie ??
P-80357
pekfos
» 2013-04-11 15:22:46
czy ktoś zna jakieś strony  albo może mniej więcej wyjaśnić poruszanie obiektami na ekranie ??
A co tu jest do wyjaśniania? Wyświetlasz obiekt w miejscu (x, y) i modyfikujesz x i y. Jeśli na to nie wpadłeś, to polecam powtórzyć podstawy. Nie ma kursów do wszystkiego, więc trzeba włączyć czasem myślenie i użyć swojej wiedzy.
P-80362
aaadam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-11 15:40:18
chodzi mi o coś takiego np mam sobie 100 obiektów(robaków do zestrzelenia )
Mam obiekty vector <robak> robaki.Jak zrobić żeby się przemieszczały.Wiem ze trzeba zrobić funkcję tylko właśnie mam problem ze stworzeniem takiej funkcji ;/
P-80370
pekfos
» 2013-04-11 15:43:25
C/C++
for( dla; kazdego; robaka )
{
    przemiesc;
}
P-80371
aaadam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-11 15:45:52
no dobra nie zrozumieliśmy się :) nieważne pokombinuje jeszcze .
P-80374
RazzorFlame
» 2013-04-11 17:38:25
Jeśli tego nie rozumiesz to znaczy że nie jesteś jeszcze gotowy. Ja ci napisze troche dokładniej:
C/C++
class KlasaRobaka
{
public:
    int x, y;
    void Logika()
    {
        char direction =( rand() % 4 ) + 0; //specjalnie char bo zajmuje 1b
        if( direction == 0 ) x++;
        else if( direction == 1 ) y++;
        else if( direction == 2 ) x--;
        else if( direction == 3 ) y--;
       
    }
    void Wyswietl(); //sam se zaimplementujesz ;d
};

//dalej

vector < KlasaRobaka > robaczki;

//dalej

for( int i = 0; i < robaczki.size(); i++ )
{
    robaczki[ i ].Logika();
    robaczki[ i ].Wyswietl();
}
P-80388
1 2 3 « 4 » 5
Poprzednia strona Strona 4 z 5 Następna strona