Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Silnik do grafiki 3D

Ostatnio zmodyfikowano 2013-04-27 20:15
Autor Wiadomość
Brezniew
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Silnik do grafiki 3D
» 2013-04-23 22:05:54
Witam!!!
Jak w temacie zamierzam napisać silnik do obsługi modeli wykonanych w programie Autodesk 3ds Max, ale nie wiem od czego zacząć.
Konkretnie ma być to silnik do gry, chciałem też stworzyć własny format plików 3d. Taki silnik musiał by odpowiednio generować modela a następnie nakładać na nie textury na chwilę obecną ma on za zadanie jedynie otwierać pojedyncze modele i wyświetlać je w oknie. Potem kod umieściłbym w bibliotece którą dołączył bym do gry.
P-81093
DejaVu
» 2013-04-23 23:28:27
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
P-81101
Brezniew
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-04-24 15:46:46
Dzięki od razu zacznę pisać, mam już małą grupę do projektu. Jak skończę to da znać.

@edit
A dałoby tak go napisać by był on platformowy, najlepiej na Windowsa i Linuxa

@edit 2
To się może przydać http://tweety3d.pl/progs/Stanislaw_Gasiorowski_Silnik_Graficzny_3D.pdf
P-81125
Mrovqa
» 2013-04-24 19:28:49
A dałoby tak go napisać by był on platformowy, najlepiej na Windowsa i Linuxa
Chyba wieloplatformowy chciałeś powiedzieć. Czy da się? Da się. Na Linuxa, Windowsa i każdy inny system aplikacje kompilujesz osobno. Jeżeli nie chcesz korzystać na każdym systemie z innego rendera, to najlepiej użyj jakiejś cross-platformowej biblioteki, jak np. OpenGL.
P-81134
DejaVu
» 2013-04-24 23:51:07
Dzięki od razu zacznę pisać, mam już małą grupę do projektu. Jak skończę to da znać.
:) na to stwierdzenie można się tylko uśmiechnąć :)

A dałoby tak go napisać by był on platformowy, najlepiej na Windowsa i Linuxa
A to już brzmi jak ponury żart w kontekście poruszonego problemu...
P-81145
Bajt
» 2013-04-25 08:31:16
Możesz użyć również profesjonalnego, lecz dosyć prostego silnika graficznego Unity 3D. Importowanie modeli z np. 3ds Max jest tam banalnie proste.
P-81151
MrPoxipol
» 2013-04-25 10:11:07
Od kiedy można używać Unity 3D wraz z C++(oprócz pisania pluginów)?

/edit: Pewnie chodziło Ci o C# ;)(Ale w końcu to dział C, C++ ;p)
P-81156
SeaMonster131
» 2013-04-25 10:15:00
Jak pamiętam, mechanikę gry w Unity można pisać w C# lub w JavaScript, bądź w C++, ale już w wersji Pro.
P-81157
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona