Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL, SFML 1.6] Teksturowanie sześcianu - niewyraźne ściany

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-06 15:00
Autor Wiadomość
Elaine
» 2013-06-06 14:59:01
Ale bibliotekę OpenGL mamy z zamierzchłej epoki
Jeśli naprawdę masz, to sobie zaktualizuj sterowniki do karty graficznej.
musi być tak jak pisze w 6 lekcji NeHe
Tak musiało być w czasach, kiedy ten kurs powstał, czyli pod koniec poprzedniego wieku. Obecnie mamy rok 2013, dużo się od tego czasu zmieniło. Chcesz teksturę o rozmiarach 273x2214 pikseli? Nie ma sprawy.
A po zatym karty nic tu do rzeczy nie mają.
Mają, bo to właśnie karty graficzne zajmują się renderingiem. OpenGL to tylko zunifikowane API do rozmawiania z kartą (za pośrednictwem sterownika), jeśli karta czegoś nie obsługuje, to albo dostanie się błąd (źle), albo sterownik zajmie się emulacją po stronie CPU (też źle).
P-85047
wojownik266
» 2013-06-06 15:00:03
Ok! Nie będę się już wypowiadał na ten temat... A jeśli kogoś obraziłem to bardzo przepraszam....
P-85048
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2