[OpenGL, SFML 1.6] Teksturowanie sześcianu - niewyraźne ściany
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-06 15:00
Elaine |
» 2013-06-06 14:59:01 Ale bibliotekę OpenGL mamy z zamierzchłej epoki |
Jeśli naprawdę masz, to sobie zaktualizuj sterowniki do karty graficznej. musi być tak jak pisze w 6 lekcji NeHe |
Tak musiało być w czasach, kiedy ten kurs powstał, czyli pod koniec poprzedniego wieku. Obecnie mamy rok 2013, dużo się od tego czasu zmieniło. Chcesz teksturę o rozmiarach 273x2214 pikseli? Nie ma sprawy. A po zatym karty nic tu do rzeczy nie mają. |
Mają, bo to właśnie karty graficzne zajmują się renderingiem. OpenGL to tylko zunifikowane API do rozmawiania z kartą (za pośrednictwem sterownika), jeśli karta czegoś nie obsługuje, to albo dostanie się błąd (źle), albo sterownik zajmie się emulacją po stronie CPU (też źle). |
|
wojownik266 |
» 2013-06-06 15:00:03 Ok! Nie będę się już wypowiadał na ten temat... A jeśli kogoś obraziłem to bardzo przepraszam.... |
|
1 « 2 » |