Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0, C++] Położenie kursora względem rysowanych obiektów

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-01 03:05
Autor Wiadomość
kurator125
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0, C++] Położenie kursora względem rysowanych obiektów
» 2013-06-01 02:12:40
w ramce 500x500px co 25px rysuje male kwadraciki (coś jak siatka) chce sobie narysować linie od kursora do najbliższego kwadracika i wszystko ładnie działa ale jak użyje
widok1.zoom( ilestam )
żeby oddalić lub przybliżyć to położenie kursora zwracane przez:
sf::Vector2i localPosition = sf::Mouse::getPosition( window )
nijak się ma do tego co jest w oknie narysowane i tu pytanie:
jak to dopasować?(położnie kursora względem tych kwadracików po zmianie zoom a)
P-84515
killjoy
» 2013-06-01 02:42:22
Spróbuj przkonwertować pozycje myszki tą metodą:
window.convertCoords( Mouse::getPosition( window ) );
 Dla zmiany rozmiaru okna działa, nie wiem jak z zoom'em.
P-84516
kurator125
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-06-01 03:05:32
window.convertCoords( Mouse::getPosition( window ) );
jest dla sfml 1.6 a ja używam 2.0 ;/

edit:
znalazłem to czego szukałem :)
window.mapPixelToCoords( mousePos )
 
P-84517
« 1 »
  Strona 1 z 1