[SFML 2.0, C++] Położenie kursora względem rysowanych obiektów
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-01 03:05
kurator125 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0, C++] Położenie kursora względem rysowanych obiektów » 2013-06-01 02:12:40 w ramce 500x500px co 25px rysuje male kwadraciki (coś jak siatka) chce sobie narysować linie od kursora do najbliższego kwadracika i wszystko ładnie działa ale jak użyje widok1.zoom( ilestam ) żeby oddalić lub przybliżyć to położenie kursora zwracane przez: sf::Vector2i localPosition = sf::Mouse::getPosition( window ) nijak się ma do tego co jest w oknie narysowane i tu pytanie: jak to dopasować?(położnie kursora względem tych kwadracików po zmianie zoom a) |
|
killjoy |
» 2013-06-01 02:42:22 Spróbuj przkonwertować pozycje myszki tą metodą: window.convertCoords( Mouse::getPosition( window ) ); Dla zmiany rozmiaru okna działa, nie wiem jak z zoom'em. |
|
kurator125 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-06-01 03:05:32 window.convertCoords( Mouse::getPosition( window ) ); jest dla sfml 1.6 a ja używam 2.0 ;/ edit: znalazłem to czego szukałem :) window.mapPixelToCoords( mousePos ) |
|
« 1 » |