Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z odwróconą mapą kafelkową

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-06 20:28
Autor Wiadomość
czosnek17
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-06-06 20:28:56
Nareszcie zaczęło działać. To był dobry pomysł, żeby zapakować mapę do pliku.
C/C++
void rysowanie_mapy( int map[][ mpx ], obiekt mapa[][ mpx ] )
{
    fstream mapa1( "mapak.txt", ios::in );
    char bufor[ 70 ];
    mapa1.read( bufor, 70 );
   
    int lip = 0;
    int obp = 0;
   
    for( int y = 0; y < mpx; y++ )
    {
        for( int x = 0; x < mpx; x++ )
        {
            if( bufor[ lip ] == '0' )
            {
                map[ x ][ y ] = 0;
            }
           
            if( bufor[ lip ] == '1' )
            {
                map[ x ][ y ] = 1;
            }
            lip++;
           
            if( map[ x ][ y ] == 0 )
            {
                mapa[ x ][ y ].utexture( 0 );
                mapa[ x ][ y ].ckol = 1;
            }
            if( map[ x ][ y ] == 1 )
            {
                mapa[ x ][ y ].utexture( 1 );
                mapa[ x ][ y ].ckol = 0;
            }
           
           
            obp++;
        }
       
    }
   
}
Dzięki, zamykam.
P-85074
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2