Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 2.0 problem przy uzywaniu kilku plikow

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-16 19:58
Autor Wiadomość
olozi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML 2.0 problem przy uzywaniu kilku plikow
» 2013-06-16 19:31:04
Witam, chciałem podzielić swój program na pliki, wiec zrobiłem coś takiego:
błędy:
wskazuje na void w plik.cpp:
redefinition of 'void plik(sf::RenderWindow*)'

wskazuje na void w plik.h:
'void plik(sf::RenderWindow*)' previously defined here

main.cpp:
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <iostream>

#include "plik.h"

int main()
{
    sf::RenderWindow oknoAplikacji;
    oknoAplikacji.create( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "SFML 2.0", sf::Style::Default );
   
   
    oknoAplikacji.setActive( false );
    plik( & oknoAplikacji );
   
   
    sf::Texture tekstura;
    if( !tekstura.loadFromFile( "obrazek.jpg" ) )
         return 0;
   
    sf::Sprite sprajt;
    sprajt.setTexture( tekstura );
   
   
    while( oknoAplikacji.isOpen() )
    {
        sf::Event zdarzenie;
        while( oknoAplikacji.pollEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.type == sf::Event::Closed )
                 oknoAplikacji.close();
           
            if( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape )
                 oknoAplikacji.close();
           
        }
        oknoAplikacji.clear();
        oknoAplikacji.draw( sprajt );
        oknoAplikacji.display();
    }
    return 0;
}

plik.h:
C/C++
#ifndef PLIK_H_INCLUDED
#define PLIK_H_INCLUDED

#include <SFML/Graphics.hpp>

void plik( sf::RenderWindow * oknoAplikacji ) { };

#endif // PLIK_H_INCLUDED

plik.cpp:
C/C++
#include "plik.h"
#include <SFML/Graphics.hpp>

void plik( sf::RenderWindow * oknoAplikacji )
{
    //Aktywuj okno
    oknoAplikacji->setActive( true );
   
    while( oknoAplikacji->isOpen() )
    {
        sf::Event zdarzenie;
        while( oknoAplikacji->pollEvent( zdarzenie ) )
        {
            switch( zdarzenie.type )
            {
               
            case sf::Event::Closed:
                oknoAplikacji->close();
                break;
               
            case sf::Event::LostFocus:
                oknoAplikacji->close();
                break;
            }
           
        }
       
        oknoAplikacji->clear();
        oknoAplikacji->display();
    }
}
P-85705
pekfos
» 2013-06-16 19:51:43
Wywal nawiasy klamrowe z pliku .h
P-85706
olozi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-06-16 19:58:32
walnąć się w tak oczywistym miejscu, wielkie dzięki.
P-85707
« 1 »
  Strona 1 z 1