SFML 2.0 problem przy uzywaniu kilku plikow
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-16 19:58
olozi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML 2.0 problem przy uzywaniu kilku plikow » 2013-06-16 19:31:04 Witam, chciałem podzielić swój program na pliki, wiec zrobiłem coś takiego: błędy: wskazuje na void w plik.cpp: redefinition of 'void plik(sf::RenderWindow*)' wskazuje na void w plik.h: 'void plik(sf::RenderWindow*)' previously defined here main.cpp: #include <SFML/Graphics.hpp> #include <iostream>
#include "plik.h"
int main() { sf::RenderWindow oknoAplikacji; oknoAplikacji.create( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "SFML 2.0", sf::Style::Default ); oknoAplikacji.setActive( false ); plik( & oknoAplikacji ); sf::Texture tekstura; if( !tekstura.loadFromFile( "obrazek.jpg" ) ) return 0; sf::Sprite sprajt; sprajt.setTexture( tekstura ); while( oknoAplikacji.isOpen() ) { sf::Event zdarzenie; while( oknoAplikacji.pollEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == sf::Event::Closed ) oknoAplikacji.close(); if( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape ) oknoAplikacji.close(); } oknoAplikacji.clear(); oknoAplikacji.draw( sprajt ); oknoAplikacji.display(); } return 0; }
plik.h: #ifndef PLIK_H_INCLUDED #define PLIK_H_INCLUDED
#include <SFML/Graphics.hpp>
void plik( sf::RenderWindow * oknoAplikacji ) { };
#endif
plik.cpp: #include "plik.h" #include <SFML/Graphics.hpp>
void plik( sf::RenderWindow * oknoAplikacji ) { oknoAplikacji->setActive( true ); while( oknoAplikacji->isOpen() ) { sf::Event zdarzenie; while( oknoAplikacji->pollEvent( zdarzenie ) ) { switch( zdarzenie.type ) { case sf::Event::Closed: oknoAplikacji->close(); break; case sf::Event::LostFocus: oknoAplikacji->close(); break; } } oknoAplikacji->clear(); oknoAplikacji->display(); } }
|
|
pekfos |
» 2013-06-16 19:51:43 Wywal nawiasy klamrowe z pliku .h |
|
olozi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-06-16 19:58:32 walnąć się w tak oczywistym miejscu, wielkie dzięki. |
|
« 1 » |