Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Glut - OpenGL]Pixel

Ostatnio zmodyfikowano 2009-06-22 19:33
Autor Wiadomość
McAffey
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Glut - OpenGL]Pixel
» 2009-06-22 15:54:22
Czy da się używając biblioteki glut zrobić coś w stylu rysujpixel(wspolzednaX,wspolzednaY,kolorR,kolorG,kolorB);    ??
P-7894
WunM
» 2009-06-22 16:30:00
Rysujesz jak inne obiekty:

C/C++
glBegin( GL_POINTS );

glTexCoord2f( 0, 0 ); //lewy dolny
glVertex2i( 0, 0 ); //pozycja x , y lewego dolnego narożnika

glTexCoord2f( 1, 0 ); //prawy dolny
/*
   itd.
*/

glEnd();

//edit

Można samemu zrobić sobie taką funkcję....
P-7895
McAffey
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-06-22 18:47:30
Co lewy dolny? Narożnik piksela?? Możesz jaśniej ;)
P-7904
WunM
» 2009-06-22 18:52:37
Z czego się uczysz....
P-7905
McAffey
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-06-22 19:15:36
Z tego kursu, ale jak zrobić tylko jakiś zwykły pikselik, żeby podać jego współrzędne i kolor, tam nie mogę tego znaleźć a zależy mi żeby szybko się dowiedzieć
P-7906
WunM
» 2009-06-22 19:33:29
C/C++
void point( GLfloat size, GLint x, GLint y, GLfloat Cr, GLfloat Cg, GLfloat Cb )
{
    /*glClear ( GL_COLOR_BUFFER_BIT );
        glMatrixMode ( GL_MODELVIEW );
        glLoadIdentity ( );*/
    //to wyżej można pominąć i dać przed funkcją wtedy gdy rysujesz
    glColor3f( Cr, Cg, Cb );
    glPointSize( size );
    glBegin( GL_POINTS );
    glVertex2i( x, y );
    glEnd();
   
    /*glFlush ();
        glutSwapBuffers ();*/
    //to wyżej mozna pominąc i dać po funkcji
}

Funkcja pisana z palca i może nie działać, ale spróbuj.

//edit

Dodałem kolory
P-7907
« 1 »
  Strona 1 z 1