[Glut - OpenGL]Pixel
Ostatnio zmodyfikowano 2009-06-22 19:33
McAffey Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Glut - OpenGL]Pixel » 2009-06-22 15:54:22 Czy da się używając biblioteki glut zrobić coś w stylu rysujpixel(wspolzednaX,wspolzednaY,kolorR,kolorG,kolorB); ?? |
|
WunM |
» 2009-06-22 16:30:00 Rysujesz jak inne obiekty: glBegin( GL_POINTS );
glTexCoord2f( 0, 0 ); glVertex2i( 0, 0 );
glTexCoord2f( 1, 0 );
glEnd();
//edit Można samemu zrobić sobie taką funkcję.... |
|
McAffey Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-06-22 18:47:30 Co lewy dolny? Narożnik piksela?? Możesz jaśniej ;) |
|
WunM |
» 2009-06-22 18:52:37 Z czego się uczysz.... |
|
McAffey Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-06-22 19:15:36 Z tego kursu, ale jak zrobić tylko jakiś zwykły pikselik, żeby podać jego współrzędne i kolor, tam nie mogę tego znaleźć a zależy mi żeby szybko się dowiedzieć |
|
WunM |
» 2009-06-22 19:33:29 void point( GLfloat size, GLint x, GLint y, GLfloat Cr, GLfloat Cg, GLfloat Cb ) { glColor3f( Cr, Cg, Cb ); glPointSize( size ); glBegin( GL_POINTS ); glVertex2i( x, y ); glEnd(); }
Funkcja pisana z palca i może nie działać, ale spróbuj. //edit Dodałem kolory |
|
« 1 » |