Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Sprawdzanie szerokości tekstu

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-26 22:37
Autor Wiadomość
Berux
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Sprawdzanie szerokości tekstu
» 2013-06-26 15:06:15
Witam. Mam pytanie. Jak sprawdzić szerokość tekstu? Można tak jak dla sprite'a: getWidth()?

Z góry dzięki :)
P-86217
sajmon
» 2013-06-26 15:09:57
P-86218
Berux
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-06-26 15:22:30
Tylko, że z tego co się orientuję, to to jest dla klasy sf::Text, a ja korzystam z sf::String :)
P-86220
killjoy
» 2013-06-26 15:27:35
To po co ci szerokość tekstu, skoro nie masz zamiaru go wyświetlać?

@edit Mój błąd nie popatrzyłem się że sf::String dziedziczy po Drawable
P-86221
sajmon
» 2013-06-26 15:31:48
No to wrzuć stringa to sf::Text i sprawdź jego długość. Nikt nie karze ci go od razu wyświetlać :P
P-86222
pekfos
» 2013-06-26 15:36:34
Mój błąd ne popatrzyłem się że sf::String dziedziczy po Drawable
W SFML 1.6, a w 2.0 już nie. Dobrze by było, jakby autor tematu sprecyzował, której wersji używa.

Tylko, że z tego co się orientuję, to to jest dla klasy sf::Text, a ja korzystam z sf::String
A czego oczekujesz, po szerokości tekstu? To zależy od czcionki, rozmiaru itp.
P-86223
Berux
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-06-26 15:41:25
Piszę sobie GUI dla SFML 2.0 (tak dla ćwiczeń). Aktualnie jestem przy buttonach i potrzebuję sprawdzać czy tekst zmieści się na sprajcie, a potem go na nim wyświetlam.


/edit:
Zmieniłem typ zmiennej tekstowej na sf::Text, jaka jest różnica między sf::Text, a sf::String?
P-86225
RazzorFlame
» 2013-06-26 17:54:54
Haha właśnie kilka dni temu to robiłem, tyle że dla mnie było to potrzebne przy wyrównywaniu tekstu.
C/C++
int width = m_Text.getGlobalBounds().Right - m_Text.getGlobalBounds().Left;
Gdzie m_Text to obiekt klasy sf::Text.
P-86235
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona