[SFML 2.0] Błąd przy uruchamianiu aplikacji.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-07 16:39
pekfos |
» 2013-07-07 14:12:00 Skompiluj SFML ze źródeł. |
|
Geniusz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-07 14:29:09 A nie łatwiej by było zmienić kompilator czy coś ? W kursie pisze, że samodzielna kompilacja jakichkolwiek bibliotek ze źródeł rzadko kiedy idzie gładko, więc nie wiem czy jest sens się za to zabierać. |
|
Gabes |
» 2013-07-07 14:32:24 Nie napisałeś masz C::B czy Dev i jaką wersje MinGW. |
|
DejaVu |
» 2013-07-07 14:32:39 Nie możesz sobie ściągać pierwszej lepszej dll-ki z neta, bo może ona pochodzić od innej wersji kompilatora. Poza tym konfigurując krok po kroku cały projekt zgodnie z kursem nie ma opcji by Ci nie działał projekt, bo było to testowane na różnych wersjach Code::Blocks przez wielu użytkowników. |
|
MrPoxipol |
» 2013-07-07 15:13:06 Ostatnio miałem taki problem z SFML2 na Win7 i C::B 10.5, miałem wszystko dobrze zainstalowane, ale aplikacja crashowała. Zainstalowałem najnowsze C::B z dołączonym do niego kompilatorem, zainstalowałem odpowiednią paczkę SFML(dla GCC SJLJ) i wszystko jest już OK. |
|
Geniusz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-07 16:39:58 Zainstalowałem Code::Blocks 12.11 skonfigurowałem jeszcze raz projekt i wszystko działa jak należy.
Problem rozwiązany, więc zamykam temat. Dziękuje za pomoc.
|
|
1 « 2 » |