Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Drganie obiektów gry podczas przemieszczania

Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-15 18:37
Autor Wiadomość
Wicon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Drganie obiektów gry podczas przemieszczania
» 2013-07-10 19:51:45
Witam. Mam problem z drganiem obiektów. Już dokładnie mówię o co chodzi. Weźmy dla przykładu pasek życia naszej postaci, który jest wyświetlany u dołu ekranu. Chciałbym żeby był tam cały czas, więc ustawiłem mu współrzędne względem głównej postaci i ładnie pięknie, cały czas jest w rogu u dołu ekranu. Ale gdy przemieszczam postać, to pasek ten drga. Nie przesuwa się płynnie, tylko widać skoki. Tak samo jest z innymi obiektami. Ściany domów również skaczą podczas ruchu postaci. Jak tak dodam więcej obiektów, to wszystko zacznie się zlewać. Co z tym zrobić?
P-87406
Nevea
» 2013-07-10 19:56:36
Podaj jakiś kawałek kodu będzie prościej określić miejsce problemu.
P-87407
Wicon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-10 20:16:56
To jest odpowiedzialne za przemieszczanie paska życia razem z moją postacią:
C/C++
HPRateOUT.setPosition( x - 380, y + 265 );
HPRateIN.setPosition( x - 380, y + 265 );

HPRateOUT to obręcz całego paska. HPRateIN to to co jest w środku paska, czyli wskaźnik stanu zdrowia
Zmienne "x" i "y" to zmienne określające położenie naszej postaci.
P-87409
ison
» 2013-07-10 21:45:28
możesz użyć .setSmooth(true) na teksturze to wtedy będzie ładnie interpolowana między kolejnymi pixelami
P-87443
Wicon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-11 10:38:25
Niestety nie pomogło. Napisałem tak:
C/C++
HPRateOut.setSmooth( true );
HPRateIn.setSmooth( true )

Spróbowałem użyć tego bezpośrednio po załadowaniu tekstury a potem w pętli gry. Ani to ani to nie pomogło.
P-87499
DejaVu
» 2013-07-11 10:40:26
Sprawdź czy po skompilowaniu w wersji Release również widoczne są drgania. No i włącz synchronizację pionową.

http://sfml-dev.org​/documentation/2.0​/classsf_1_1Window.php#a59041c4556e0351048f8aff366034f61
P-87501
Wicon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-11 10:54:33
Synchronizację miałem włączoną przez cały czas. A jak chce skompilować w trybie release to kod się nie kompiluje bo nie może znaleźć bibliotek.
P-87505
MrPoxipol
» 2013-07-11 11:18:10
Bo ich nie ustawiłeś...
P-87507
« 1 » 2 3 4
  Strona 1 z 4 Następna strona