Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wygląd gry na różnych monitorach - rozdzielczość

Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-06 16:47
Autor Wiadomość
pekfos
» 2013-08-06 15:10:00
Czy powinienem przewidzieć rozmiary dla mniejszych wymiarów ekranu?
Dla większych też.

Roździelczości ;)
Rozdzielczości ;)
P-89608
DejaVu
» 2013-08-06 15:52:46
Jakbym robił jakąś grę to i tak robiłbym ją dla rozdzielczości z góry określonej tj. 1024x768. Powód jest prosty: parametryzacja wyglądu gry tylko i wyłącznie wydłuża jej produkcję jak i proces testowania. Zamiast się skupiać na wytworzeniu gry zaczniesz się koncentrować na tym, aby layout gry się dobrze skalował do różnych rozdzielczości. Potem może się okazać, że tekstury będą niewyraźne przy zmianach rozdzielczości przez co będziesz musiał siedzieć kolejne X godzin na robienie osobnych tekstur do osobnych rozdzielczości dla UI, no i dodatkowo trzeba będzie w locie przepinać tekstury np. z większej rozdzielczości na mniejszą (bo ktoś w trakcie gry wymyśli sobie sprawdzenie innej rozdzielczości).
P-89609
MrPoxipol
» 2013-08-06 16:47:12
Dobrze jest jeśli w na pełnym ekranie jest możliwość wybrania: Widescreen (16:9) lub 4:3.
P-89614
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2