[C++, SFML] Różnice w API między wesją 1.6, a 2.0
Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-24 11:38
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++, SFML] Różnice w API między wesją 1.6, a 2.0 » 2013-07-23 11:43:05 Już widze wasze miny :D Tak, tak dopiero teraz sie przełamałem i przeszedłem do 2.0. A przyczyna? Wariujący kompilator (przy linkowaniu SFML 1.6) + brak jakiegokolwiek działającego Make'a do 1.6 (bądź nie umiem znaleść ;/). Ale ok, już sie przełamałem i jestem w +/- połowie przerabiania kodu na SFML 2.0. Nagle chce standardowo zmienić nazwe wywołanej funkcji (coś w tym stylu):
spr.Resize( 27, 4 );
Na:
spr.resize( 27, 4 );
A tu NIE MA, kompilator mi wrzeszczy że nie ma takiej funkcji. Wtedy ja wchodze na sfml-dev.org i do dokumentacji. No faktycznie ani śladu. No i tym doszliśmy do tego że pisze tu temat. Prawdopodobnie nie tylko tej jednej nie ma więc będe też pisał tu inne nazwy których poszukuje. Sprawdze jeszcze w źródłach SFML'a jak wygląda w 1.6 ta funkcja. |
|
pekfos |
» 2013-07-23 12:49:51 scale(), setScale()? |
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-23 12:54:18 Resize i Scale to nie to samo. Resize do odpowiednich rozmiarów skaluje a w Scale podajesz mnożnik. |
|
pekfos |
» 2013-07-23 13:40:01 Co za problem obliczyć mnożniki? |
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-23 13:46:57 Jakiś wzór bo nic mi na razie do głowy nie przychodzi. |
|
pekfos |
» 2013-07-23 14:11:25 Oryginalny rozmiar * x = nowy rozmiar. Masz oba rozmiary, szukasz x. Wyższa matematyka ;)
|
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-23 14:15:22 O kurna. :D |
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-24 10:56:30 Kolejne jakieś dziwy w SFML 2.0... Działało kiedy było w SFML 1.6 teraz nie dość że źle działa atan2 (o.O nie zmienialem funkcji podczas przenoszenia, może coś od standardu to zależy po przy zmianie na SFML 2.0 przeszedłem też na c++11). Tutaj macie screeny z przed zmiany i po zmianie (SFML ofc): Zle :/DobrzeZdjęcie z przed zmiany już troche czasu ma (nie pomyslalem o tym zeby zrobic kopie przed przenoszeniem) i już nie mówiąc że w SFML 1.6 ta nawigacja z prawego górnego rogu działała a nie tak jak tam -.- Wyrażaj się. Te multum emotek też nie robi zbyt pozytywnego wrażenia przy czytaniu. ~xevuel |
Edit: xevuel ja tu widze tylko 3 emotki |
|
« 1 » 2 |