Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++, SFML] Różnice w API między wesją 1.6, a 2.0

Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-24 11:38
Autor Wiadomość
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++, SFML] Różnice w API między wesją 1.6, a 2.0
» 2013-07-23 11:43:05
Już widze wasze miny :D Tak, tak dopiero teraz sie przełamałem i przeszedłem do 2.0. A przyczyna? Wariujący kompilator (przy linkowaniu SFML 1.6) + brak jakiegokolwiek działającego Make'a do 1.6 (bądź nie umiem znaleść ;/). Ale ok, już sie przełamałem i jestem w +/- połowie przerabiania kodu na SFML 2.0. Nagle chce standardowo zmienić nazwe wywołanej funkcji (coś w tym stylu):
spr.Resize( 27, 4 );
Na:
spr.resize( 27, 4 );
A tu NIE MA, kompilator mi wrzeszczy że nie ma takiej funkcji. Wtedy ja wchodze na sfml-dev.org i do dokumentacji. No faktycznie ani śladu. No i tym doszliśmy do tego że pisze tu temat. Prawdopodobnie nie tylko tej jednej nie ma więc będe też pisał tu inne nazwy których poszukuje. Sprawdze jeszcze w źródłach SFML'a jak wygląda w 1.6 ta funkcja.
P-88608
pekfos
» 2013-07-23 12:49:51
scale(), setScale()?
P-88611
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-23 12:54:18
Resize i Scale to nie to samo. Resize do odpowiednich rozmiarów skaluje a w Scale podajesz mnożnik.
P-88612
pekfos
» 2013-07-23 13:40:01
Co za problem obliczyć mnożniki?
P-88614
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-23 13:46:57
Jakiś wzór bo nic mi na razie do głowy nie przychodzi.
P-88616
pekfos
» 2013-07-23 14:11:25
Oryginalny rozmiar * x = nowy rozmiar. Masz oba rozmiary, szukasz x. Wyższa matematyka ;)
P-88618
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-23 14:15:22
O kurna. :D
P-88619
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-24 10:56:30
Kolejne jakieś dziwy w SFML 2.0... Działało kiedy było w SFML 1.6 teraz nie dość że źle działa atan2 (o.O nie zmienialem funkcji podczas przenoszenia, może coś od standardu to zależy po przy zmianie na SFML 2.0 przeszedłem też na c++11). Tutaj macie screeny z przed zmiany i po zmianie (SFML ofc):
Zle :/

Dobrze
Zdjęcie z przed zmiany już troche czasu ma (nie pomyslalem o tym zeby zrobic kopie przed przenoszeniem) i już nie mówiąc że w SFML 1.6 ta nawigacja z prawego górnego rogu działała a nie tak jak tam -.-

Wyrażaj się. Te multum emotek też nie robi zbyt pozytywnego wrażenia przy czytaniu.
~xevuel

Edit:
xevuel ja tu widze tylko 3 emotki
P-88654
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona